اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم‌ افزار پاورپوینت (Microsoft PowerPoint 2016)
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌ افزار پاورپوینت (Microsoft PowerPoint 2016)

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش2.5
  • مدرس:سعید جمشیدی5
  • زمان:04 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پاورپوینت یکی از آن نرم‌افزارهایی است که برای همه افرادی که به نحوی با کامپیوتر سروکار دارن به کار خواهد آمد. دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان، مدیران و… ممکن است روزی مجبور باشند یک فایل را برای جمعی از افراد ارائه دهند. بنابراین استفاده از پاورپوینت اهمیت بالایی برای همه این افراد پیدا خواهد کرد. به دلیل کارایی بسیار بالای این نرم‌افزار تیم آموزشی لوح گسترش با تدوین فیلم آموزش پاورپوینت، شمارا در یادگیری سریع این برنامه همراهی کرده است.ادامه متن…   آموزش تصویری پاورپوینت توسط استاد جمشیدی طراحی شده و همه مباحث این نرم‌افزاررا به طور کامل پوشش می‌دهد. بنابراین در صورتی که هیچ آشنایی با این برنامه ندارید، نگران نباشید. مشاهده دقیق این محتوای آموزشی شما را بر پاورپوینت مسلط خواهد کرد. سر فصل‌های فیلم آموزشی پاورپوینت Microsoft PowerPoint 2016 – مقدمه‌ای بر نرم‌افزار، تارخچه و کاربرد نرم افزار Powerpoint 2016 – آشنایی با الگوهای آماده، پسوندهای ذخیره‌سازی و مدیریت محیط کار – آموزش استفاده از یک فایل جدید، بخش‌های اسلاید جدید و Section – مدیریت کادرهای متنی و قالب‌بندی تصاویر به همراه تنظیمات – آموزش استفاده از بخش‌های مدیریت زمینه در سربرگ Design – مدیریت گروه‌های فونت و پاراگراف و توضیحات کامل آن‌ها – ترسیم انواع اشکال و مدیریت روی بخش‌های گرافیکی آن‌ها – آموزش کامل درج انواع جدول و ویرایش آن‌ها – آموزش درج انواع عکس و ساخت آلبومی از تصاویر – اموزش اضافه کردن اشکال، انواع نمودارها و انواع چارت‌های سازمانی – آموزش کار با بخش Text، کار با ابزارهای سربرگ، پاورقی و فرمول ریاضی – آموزش کامل اضافه کردن صدا و ویدئو در پروژه – مدیریت ایجاد ارتباط بین اسلایدها و دیگر صفحات با بخش Action – آموزش ایجاد انواع جلوه‌های زیبا بین اسلایدها تحت عنوان Transition – آموزش انیمیشن‌سازی و روش‌های مختلف آن روی اشیا – آموزش تنظیمات انیمیشن و متحرک‌سازی روی مسیر – آموزش استفاده از بخش‌های مختلف سربرگ Slide Show – آموزش کار با بخش‌های مختلف سر برگ Review و مدیریت لغت نامه – تنظیمات مدیریتی و نمایش ساخت Slide Master – خروجی گرفتن نهایی پروژه و ذخیره به صورت Autorun این محتوای آموزشی در سه نسخه اندروید، مک و ویندوز طراحی شده است. شما می‌توانید متناسب با سیستم عامل خود هریک از سه مدل را دانلود کنید. همچنین می‌توانید در صورت نیاز  فیلم آموزش اکسل را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش نرم‌ افزار پاورپوینت (Microsoft PowerPoint 2016) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 04 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌ افزار پاورپوینت (Microsoft PowerPoint 2016) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی