اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار لومیون (Lumion)
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار لومیون (Lumion)

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش2.5
  • مدرس:سعید جمشیدی5
  • زمان:3 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش نرم افزار لومیون (Lumion) برای تصور سازی سه بعدی معماری قطعاً لومیون ابزاری قوی محسوب می شود . نرم افزار لومیون Lumion ابزاری مناسب برای معماران به کار می آید.  نرم افزار لومیون  برای تولید فیلم و عکس های سه بعدی از محیط با امکان شرح کامل محیط بسیار مناسب است. از این طریق مجریان پروژه میتوانند به صورت کاراتری در زمان و هزینه صرفه جویی کنند. لوح گسترش با همکاری استاد جمشیدی این دوره آموزشی (آموزش نرم افزار لومیون Lumion) را برای شما علاقه مندان فراهم آورده است. سرفصل های آموزش نرم افزار لومیون(Lumion) ۱-معرفی نرم افزار لومیون و آنچه در این دوره آموزشی ارائه خواهد شد ۲-آشنایی با محیط نرم افزار لومیون و بخش‌های مختلف آن ۳-کار با بخش آب و هوا ایجاد انواع زمانبندی در پروژه بر اساس ساعت شب و روز ۴-آموزش کار با بخش Paint و ایجاد انواع چمن و فضاهای سبز در پروژه ۵-اضافه کردن انواع آبجکت ها وموضوعات خارجی در پروژه ۶-اضافه کردن انواع حجم ها و آبجکت های/فضای داخلی اتاقها ۷-آموزش خروجی گرفتن نهایی و پردازش تصویر با تنظیمات اولیه ۸-تنظیمات پردازش و رندر نهایی به صورت نورهای روز و طبیعی ۹-با بخش افکت ها و اضافه کردن انواع افکت ها ،جلوه های از قبل تعریف شده جهت نورپردازی ۱۰-آموزش کار با انواع نور ها اضافه کردن نور،تنظیمات و مدیریت نورپردازی در پروژه. ۱۱-آموزش کار با بخش وارد کردن انواع فایل ها از دیگرنرم افزارهای ۱۲-کار با متریال ها آموزش ایجاد انواع متریال ۱۳-آموزش استفاده از متریال های داخلی یک ویلای معماری ۱۴-آموزش ساخت انواع آب جهت استفاده در استخر رودخانه برکه و دریا و غیر ۱۵-آموزش اضافه کردن یک حجم سه بعدی از نرم افزاراسکچاپ ۱۶-کار با بخش های مختلف دوربین ایجاد انواع نماهای ۱۷-آموزش متحرک سازی انواع ابرها در آسمان ۱۸-آموزش متحرک سازی انواع اشیاء درون صحنه ۱۹-ایجاد انواع تصاویر رندر شده به صورت پانوراما و چرخش ۳۶۰ درجه ۲۰-لایه بندی گروه بندی و به طور کلی همچنین شما می‌توانید درصورت نیاز دوره آموزشی رویت را هم از لوح گسترش تهیه کنید. فیلم آموزش نرم افزار لومیون(Lumion) در سه نسخه اندروید، مک و ویندوز تهیه شده‌اند. بنابراین شما می‌توانید متناسب با سیستم عامل خود بهترین گزینه را دانلود و استفاده کنید.
دوره آموزش نرم افزار لومیون (Lumion) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار لومیون (Lumion) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی