اطلاعات دوره
آموزش پیشرفته نرم‌ افزار سالیدورک (SolidWorks 2017)
مسیر آموزشی

آموزش پیشرفته نرم‌ افزار سالیدورک (SolidWorks 2017)

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:امیر حسین‌پور0
  • زمان:09 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فیلم آموزش پیشرفته سالیدورک به مباحث پیچیده و پیشرفته‌تر سالیدورک برای افراد حرفه‌ای پرداخته است. بنابراین در صورتی که مباحث فیلم‌های سری پیش را مشاهده کرده و کاملا بر آن مسلط هستید، برای مشاهده این آموزش تصویری آماده خواهید بود. بعد از ارائه مجموعه های آموزشی  از نسخه های  مختلف سالیدورک و کسب نظرات دانشجویان و صنعتگران، مجموعه پیشرفته آموزشی سالیدورک جهت استفاده کاربردی در صنعت، با بیان ساده و روان تهیه گردید. در این مجموعه آموزشی که ادامه مبحث مقدماتی می باشد تمامی قابلیت های حرفه ای سالید ورک بررسی گردیده است. مباحث آموزشی ارائه شده به شرح زیر است ویژگی‌های کلیدی سالیدورک پیشرفته SolidWorks 2017 – امکان طراحی ورق کاری حرفه‌ای و پارامتریک – طراحی انواع قالب و سطوح پیشرفته – طراحی پایپینگ و جوش و استراکچر – آنالیز المان محدود به صورت استاتیک و دینامیک – شبیه‌سازی مکانیزم‌ها و قابلیت‌های کلیدی مختلف – سهولت کاربری و آموزش در مقایسه با سایر نرم‌افزارهای CAD – سرعت بالاتر نسبت به سایر نرم‌افزارها – قابلیت ارتباط با همه نرم‌افزارهای ماشین کاری (Edge Cam،Master Cam،PowerMill…) ونرم‌افزارهای تحلیل (Ansys ،Adams ،Abaqus ،Cosmos…) – مدل‌سازی و طراحی محصولات با هر پیچیدگی و ساختار خاص – مسیریابی از لوله‌ها و تیوب‌ها و کابل کشی برق – شبیه‌سازی قدرتمند و قابلیت مهندسی معکوس (Scanto3D) –  ابزار اعتبار سنجی طراحی و بهره مندی از تکنولوژی‌های CALS – ساخت آنلاین مستندات و ارائه محصولات با کیفیت بالا، سودمندی و قابلیت اعتماد – توابع مبتنی بر ویندوز، پشتیبانی از استانداردها و ESKD – بهره‌مندی از ماژول‌های خاص و تکنولوژی پیشرفته  مدل‌سازی پارامتری هیبرید – سازگار با نسخه‌های مختلف ویندوز سر فصل‌های فیلم آموزش طراحی سالیدورک پیشرفته SolidWorks 2017 – ورق‌کاری پیشرفته – تمرین ورق‌کاری (مدل‌سازی سینک از روش ساده) – تمرین ورق‌کاری (مدل‌سازی سینک از روش منطبق با صنعت) – طراحی سطوح پیشرفته – تمرین سطح‌سازی (مدل‌سازی قاب پلاستیکی و موس) – طراحی پارامتریک و کار با Configurations – شبیه سازی مکانیزم‌ها (شبیه سازی چرخ ژنوا) – شبیه سازی مکانیزم‌ها (شبیه سازی چرخدنده‌های درگیر) – طراحی استراکچر فلزی به همراه جوش – تمرین طراحی استراکچر – طراحی قالب (ریخته گری و پلاستیک) – طراحی قالب فرم – روش اول – طراحی قالب فرم – روش دوم – تبدیل مدل دیگر نرم افزارها به مدل سالیدورک (FEATURE WORKS) – آنالیز استاتیک، آنالیز دینامیکی و آنالیز انتقال حرارت و تنش های حرارتی – طراحی پایپینگ و نور پردازی و ساخت جلوه های تصویری ویدئو آموزشی سالیدورک پیشرفته، کیفیت صدا و تصویر بسیار مطلوبی داشته و شما برای مشاهده آن مشکلی نخواهید داشت. همچنین لازم به ذکر است فیلم آموزشی سالیدورک پیشرفته در سه نسخه اندروید، ویندوز و مک طراحی شده است. در نتیجه برای مشاهده آن روی سیستم عامل دلخواه خود با محدودیت مواجه نمی‌شوید. همچنین در صورت نیاز می‌توانید فیلم آموزشی سالیدورک ۲۰۱۷-۲۰۱۸ را تهیه کنید.
دوره آموزش پیشرفته نرم‌ افزار سالیدورک (SolidWorks 2017) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 09 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط امیر حسین‌پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیشرفته نرم‌ افزار سالیدورک (SolidWorks 2017) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی