اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم‌ افزار متلب (Matlab 2016)
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌ افزار متلب (Matlab 2016)

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

متلب یکی از نرم‌افزارهای ویژه برنامه‌نویسی و محاسبات عددی است که در حوزه‌های مختلف مهندسی و فیزیک کاربرد دارد. این نرم‌افزار محیط مناسبی برای برنامه‌نویسی در اختیار شما قرار خواهد داد؛ اما نحوه کار با آن به دلیل پیچیدگی‌های خاص خود به آموزش و یادگیری نیاز دارد. تیم لوح گسترش با ارائه فیلم آموزش متلب شما را در یادگیری هرچه بهتر و عمیق‌تر این نرم‌افزار یاری کرده است. این ویدئو آموزشی که توسط استاد حسین پور تدریس شده است همه مباحث مورد نیاز برای یادگیری متلب را به طور کامل در اختیار شما قرار خواهد داد. ویژگی‌نرم‌افزار متلب متلب (MATLAB) یک محیط نرم‌افزاری برای انجام محاسبات عددی و یک زبان برنامه‌نویسی نسل چهارم است. واژه متلب هم به معنی محیط محاسبات رقمی و هم به معنی خود زبان برنامه‌نویسی مربوطه‌است. این برنامه رویکرد ماتریس محوری دارد که در آن حتی اعداد منفرد هم به عنوان ماتریس در نظر گرفته می‌شوند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد – زبان سطح بالا برای محاسبات فنی – محیط توسعه برای مدیریت کد، فایل‌ها و داده‌ها – ابزاری مناسب برای حل مبتنی برتکرار، طراحی و حل مسأله – توابع ریاضی برای جبر خطی، آمار، تجزیه و تحلیل، فیلتر، بهینه‌سازی و یکپارچه‌سازی عددی – توابع گرافیکی دو بعدی و سه بعدی برای تجسم اطلاعات – ابزاری برای ایجاد یک رابط کاربر گرافیکی (graphical user interfaces,GUI) – توابعی برای یکپارچه‌سازی الگوریتم‌های مبتنی بر MATLAB با برنامه‌های خارجی و زبان مانند C، C++، فرترن، جاوا و مایکروسافت اکسل سر فصل‌های فیلم آموزش متلب Matlab 2016 بخش اول – معرفی محیط متلب و دستورات اولیه – دستورات ورودی و خروجی متلب و محاسبات ساده ریاضی و مثلثاتی – اعداد مختلط – تعریف ماتریس و معرفی ماتریس‌های آماده – کار روی ماتریس‌ها – ساختارهای شرطی If و معرفی برخی دستورات خاص – حل دستگاه نامعادله با ساختار شرطی به همراه معرفی توابع ریاضی – ساختارهای تکرار حلقه For و ترکیب آن با ساختارهای شرط – ساختارهای حلقه‌های تودرتو با معرفی دستورات Break Continue. ساختار While – رسم نمودارهای دو بعدی – رسم نمودارهای سه بعدی و ترسیم رویه‌ها و مش – چند جمله ای‌ها بخش دوم – معرفی توابع سمبلیک و انجام محاسبات مشتق، انتگرال و… – مثال‌های متنوع برای مرور مطالب – حل معادلات دیفرانسیل خطی با کمک Dsolve – تعریف تابع (Function) و معرفی دستور Inline – روش‌های عددی حل معادلات دیفرانسیل – حل عددی دستگاه معادلات دیفرانسیل، معادلات دیفرانسیل مرتبه ۲ و بالاتر – خطایابی و مدیریت در برنامه‌نویسی – نحوه ذخیره‌سازی، فراخوانی و کار روی فایل‌های اکسل و Txt- Simulink – معرفی سیمولینک و شبیه‌سازی نمونه معادله – حل معادله، رسم نمودار و حل دستگاه معادلات. – شبیه‌سازی اعداد مختلط و تابع انتقال در محاسبات کنترل آموزش متلب در سه نسخه ویندوز، مک و اندروید طراحی شده است. بنابراین شما می‌توانید متناسب با سیستم عامل خود نسخه مورد نظر را دانلود و تماشا کنید.
دوره آموزش نرم‌ افزار متلب (Matlab 2016) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 09 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط امیر حسین‌پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌ افزار متلب (Matlab 2016) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی