اطلاعات دوره
آموزش نرم‌ افزار مستر کم (MasterCamX9)
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌ افزار مستر کم (MasterCamX9)

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:امیر حسین‌پور0
  • زمان:10 ساعت و 00 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مستر کم یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین نرم‌افزارهای حوزه صنعت و مکانیک است که برای مهندسان مکانیک و فعالان حوزه تراش کاری یا فرزکاری صنعتی CNC با نرم افزار اهمیت بالایی دارد. این نرم‌افزار یکی از کارآمدترین و بهترین برنامه‌ها برای طراحی و ساخت محسوب می‌شود و امکانات یا قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اما با توجه به پیچیدگی‌های برنامه مستر کم استفاده از آن نیازمند آموزش و یادگیری بسیار زیادی است. بنابراین فیلم آموزش مستر کم X9 برای سهولت در یادگیری مباحث بسیار کارآمد و تاثیرگذار خواهد بود. تیم آموزشی لوح گسترش فیلم آموزش مستر کم را با تدریس استاد حسین پور برای شما تدوین کرده است. MasterCam X9 یکی از نرم‌افزارهای کمپانی CNC Software در زمینه طراحی ابزارهای ماشینی و ماشین آلات مربوط به تولید قطعات صنعتی است که با هدف مطرح شدن به عنوان یکی از بهترین نرم‌افزارهای طراحی CAD/CAM تولید شده است. در واقع MasterCam یک برنامه نرم‌افزاری ساخت به کمک رایانه یا کَم (CAM) محسوب می‌شود که توسط برنامه نویسان CNC و مهندسین مکانیک فعال در زمینه طراحی قطعات مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار نظیر دیگر برنامه‌های طراحی مهندسـی (CAD) به حرفه‌ای‌های دنیای صنعت فرز، تراشکاری، برش کاری و ماشین کاری کمک می‌کند تا به مدلسازی جامدات یا سطوح و طراحی دو بعدی/سه بعدی اجزای مکانیکی یا قطعات صنعتی و همچنین برش دادن یا ماشین کاری روی قطعات صنعتی بپردازند و بتوانند عملکرد آن‌ها را بررسی کنند. همچنین می‌توانید برای یادگیری اینونتور فیلم آموزش اینونتور Inventor را از لوح گسترش تهیه کنید. سر فصل‌های فیلم آموزش طراحی و ساخت با مستر کم MasterCamX9 – معرفی و نصب  نرم‌افزار و مدل‌سازی سطوح – مدل‌سازی دو بعدی و ترسیم دقیق و مدل‌سازی سه بعدی احجام تو پر – شروع کار با تعریف بلوک و کف تراشی – فرز کاری با تعریف کانتور و پاکت تراشی – روش‌های سوراخ‌کاری و قلاویز زدن سوراخ‌ها – سوراخ‌کاری پیشرفته و کار روی Tool path – استراتژی‌های خاص در ماشین‌کاری‌های دو بعدی – خشن تراشی روی سطوح پیشرفته و پرداخت سطوح پیشرفته – پرداخت روی سطوح گرد، گرفتن خروجی برای دستگاه CNC و شبیه‌سازی پیشرفته ماشین – ماشین‌کاری روی سطـوح کروی، مقایسه و آنالیز قطعه نهایی با قطعه هدف – تعریف بلوک، محورها، کف تراشی و خشن تراشی، داخل تراشی و هدایت ابزار – خشن تراشی برای سطوح منحنی و شیار زنی، سوراخ‌کاری و رزوه خارجی روی قطعه کار – مثـال برای مرور مطالب و تعریف ۴ نظام یا بیشتـر برای قطعه کار – استفاده از مرغک و لینت در ماشینکاری تراش و کار با محور C – تمرین پیشرفتـه تراشکاری همزمان با محـور C و ماشینکاری فرز روی قطعه تراش – تمرین نهایی برای فرزکاری سه بعدی قابلیت‌های کلیدی مستر کم MastercamX9 – CAD برای برنامه‌نویسان CAM – طراحی دو بعدی و سه بعدی قطعات صنعتی – ابزارهای مدل‌سازی جامدات و سطوح – دارای امکانات و ابزارهای لازم زمینه طراحی CAD/CAM – برش روی قطعات و ماشین کاری روی قطعات صنعتی – پیش نمایش و ویرایش آسان مدل‌ها و طرح‌ها – ساخت قطعات با کیفیت بالا نرم افزار MastercamX9 تنها روی ویندوزهای ۶۴ بیتی ۷ و ۸ و ۱/۸ نصب می‌شـود ( این نـرم افزار روی وینـدوز ۱۰ نصب و اجـرا نمی شـود.) همچنین این ویدئو آموزشی در سه نسخه اندروید، ویندوز و مک طراحی شده است. بنابراین شما می‌توانید متناسب با سیستم عامل خود نسخه مناسب را استفاده کنید.
دوره آموزش نرم‌ افزار مستر کم (MasterCamX9) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 00 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط امیر حسین‌پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌ افزار مستر کم (MasterCamX9) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی