اطلاعات دوره
آموزش دیوان
مسیر آموزشی

آموزش دیوان

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:فریدون فراهانی0
  • زمان:5 ساعت و10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش دیوان دیوان یکی از سازهای مضرابی است. دیوان یک ساز کردی است و یکی از سازهای خانواده تنبور به حساب می آید. استفاده از این ساز بیشتر در بین مردم کردستان ایران،ترکیه و عراق رواج دارد. دیوان سایز بزرگتر تنبور است. دوره آموزشی دیوان لوح گسترش همه مباحث مقادماتی و پایه را به طور کامل توضیح داده است. بیان این ویدئو آموزشی بسیار ساده و قابل فهم است. به همین دلیل افراد مبتدی که با مباحث دیوان آشنایی ندارند، می‌توانند بدون نگرانی به یادگیری این مباحث بپردازند. تماشای این ویدئو آموزشی، انجام همه تمرینات آن و تکرار و تمرین مداوم به یادگیری و تسلط روی مباحث و آموزش دیوان کمک بسیار زیادی خواهد کرد.ادامه متن…   سرفصل هایی که در این دوره آموزشی خواهید آموخت : تمرينات مضراب چپ و راست قسمت ۱ تمرينات مضراب چپ و راست قسمت ۲ اجراي شماره ۱ تئوري موسيقي : ريتم قسمت ۱ تئوري موسيقي : ريتم قسمت ۲ وزن خواني و سرمشق هاي مضرابي قسمت ۱ وزن خواني و سرمشق هاي مضرابي قسمت ۲ وزن خواني و سرمشق هاي مضرابي قسمت ۳ اجراي شماره ۲ تئوري موسيقي : نت خواني تمرين دست باز روي سيم هاي تمرينات پرده گيري پوزيسون اول قسمت ۱ تمرينات پرده گيري پوزيسون اول قسمت ۲ تمرينات پرده گيري پوزيسون اول قسمت ۳ تمرينات پرده گيري پوزيسون اول قسمت ۴ دستان شناسي ديوان و تمرين ريزقسمت ۱ دستان شناسي ديوان و تمرين ريزقسمت۲ تمرينات پايه اي و دوره اي قسمت ۱ تمرينات پايه اي و دوره اي قسمت ۲ اجراي شماره ۳ تمرينات پايه اي و دوره اي قسمت ۳ تمرينات پايه اي و دوره اي قسمت ۴ قطعاتي با انواع ديوان : باغلاما و جورا اجراي قطعاتي با متدهاي تركي ۱ اجراي قطعاتي با متدهاي تركي ۲ آشنايي با استاد این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت . شما عزیزان میتوانید علاوه بر خرید دوره آموزش دیوان دوره آموزشی ساز فلوت  را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش دیوان دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و10 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط فریدون فراهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دیوان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی