اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پیلاتس در خانه
مسیر آموزشی

آموزش پیلاتس در خانه

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش2.5
  • مدرس:دوبله فارسی0
  • زمان:2 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش پیلاتس در خانه پیلاتس چیست؟ پیلاتس مجموعه‌ای از حرکات ورزشی است که با درگیر کردن ذهن بر عضلات بدن و چگونگی عملکرد آنها تاثیر می‌گذارد. تمرینات پیلاتس   تلاش برای تمرکز فکر بر روی عضلات بدن و چگونگی و عملکرد آنها را شامل می شود. تاریخچه رشته ورزشی پیلاتس : مخترع این ورزش مردی آلمانی به نام ژوزف پیلاتس (Joseph Pilates) است که در سالهای ۱۹۱۲ تا ۱۹۶۷ این ورزش را اختراع کرده است. او از بچگی نسبت به هم‌‌سن و سال‌هایش ضعیف‌تر بود، اما مجموعه‌ای از حرکات را برای تقویت خودش طراحی کرد تا این مشکل را برطرف کند. با توجه به سایت بنیاد ورزش پیلاتس ظاهرا آقای پیلاتس تنگی نفس، نرمی استخوان و تب روماتیسمی داشته است. او در سال ۱۹۱۲ در انگلستان به عنوان بازیگر سیرک، مشت‌زن (بوکسور) و مربی دفاع شخصی فعالیت می‌کرده است. او بعد از این دوره با سربازهای زخمی بازگشته از جنگ جهانی اول که به خاطر جراحت‌شان نمی‌توانستند راه بروند کار می‌کرد. ورزش پیلاتس طی سال‌ها پیشرفت بسیاری کرده است، تا جایی که امروزه به عنوان یک راه خوب برای بازسازی و ورزیده کردن بدن شناخته می‌شود. اگر شما هم طرفدار یادگیری پیلاتس در منزل هستید و امکان تمرین زیر نظر مربی را ندارید میتوانید دوره آموزش پیلاتس در خانه را دنبال نمایید. شما می‌توانید با استفاده از فیلم آموزش پیلاتس در خانه  لوح گسترش این مهارت را به راحتی بیاموزید. دوره آموزش پیلاتس در خانه در خانه لوح گسترش همه مباحث مقدماتی و پایه را به طور کامل توضیح داده است. بیان این ویدئو آموزشی بسیار ساده و قابل فهم است. به همین دلیل افراد مبتدی که با  تکنیک های پیلاتس  آشنایی ندارند، می‌توانند بدون نگرانی به یادگیری این مهارت بپردازند. این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت . شما عزیزان میتوانید علاوه بر خرید آموزش پیلاتس در خانه  دوره آموزش یوگا در خانه را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش پیلاتس در خانه دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط دوبله فارسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیلاتس در خانه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی