اطلاعات دوره
آموزش یوگا در خانه
مسیر آموزشی

آموزش یوگا در خانه

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:دوبله فارسی0
  • زمان:2 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش یوگا در خانه یوگا چیست؟ یوگا ورزشی است که علاوه بر جنبه فیزیکی، جنبه ذهنی ورزشکار را نیز درگیر می‌کند. بسیاری معتقد هستند که یوگا برگرفته از کشور هند است. اگر نگاهی به معنی سانسکریت داشته باشیم متوجه خواهیم شد که یوگا به معنی یگانگی و یکپارچگی است برای انجام تمارین یوگا به هیچ وسیله خاصی جز مت که میتواند زیر انداز یاشد ، ندارید. شاید به همین دلیل است که یوگا در منزل طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اگر شما هم طرفدار یادگیری یوگا در منزل هستید و امکان تمرین زیر نظر مربی را ندارید میتوانید دوره یوگا در خانه را دنبال نمایید. شما می‌توانید با استفاده از فیلم آموزش یوگا لوح گسترش این مهارت را به راحتی بیاموزید. از ویژگی های دوره آموزش یوگا در خانه: کتابچه الکترونیکی یوگا موسیقی های مخصوص ورزش یوگا اولین و تنها مجموعه آموزشی مورد تایید اساتید یوگای ایران در این دوره  یکی از برجسته‌ترین اساتید بزرگ یوگا به‌نام «ادلی یی» با آموزش‌های کاربردی و استفاده از تکنیک‌های متنوع با محوریت استقامت و انرژی، یوگا را به‌ علاقه‌مندان آموزش می‌دهد. این مجموعه آموزشی می‌تواند به بسیاری از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی و معنوی در یادگیری بهتر اصول قواعد یوگا کمک شایانی کند علاوه‌بر بهبود سلامت جسم، سلامت ذهن و روح و روان را برای شما علاقه‌مندان به ارمغان می‌آورد. دوره آموزش یوگا در خانه لوح گسترش همه مباحث مقدماتی و پایه را به طور کامل توضیح داده است. بیان این ویدئو آموزشی بسیار ساده و قابل فهم است. به همین دلیل افراد مبتدی که با  تکنیک های یوگا آشنایی ندارند، می‌توانند بدون نگرانی به یادگیری این مهارت بپردازند. این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت . شما عزیزان میتوانید علاوه بر خرید آموزش یوگا در خانه دوره آموزشی ماساژ سر و صورت را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش یوگا در خانه دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط دوبله فارسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش یوگا در خانه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی