اطلاعات دوره
آموزش ماساژ سر و صورت
مسیر آموزشی

آموزش ماساژ سر و صورت

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:دوبله فارسی0
  • زمان:43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش ماساژ سر و صورت ماساژ صورت دارای فواید شگفت انگیزی است. صورت یکی از جاهای حساس بدن است که متشکل از بسیاری از ماهیچه های کوچک و حساس است. به همین دلیل است ماساژ صورت تاثیر زیادتری دارد. ماساژ سر، یک روش درمانی سنتی در طب چینی است که در درمان بسیاری از بیماری ها مفید واقع شده و بدن انسان را قوی و سالم است. فواید ماساژ سر و صورت : بهبود حالت عضلات و پوست صورت پوست نرمتر و با قوام تر میشود ریلکس شدن عضلات صورت و چشم ها تسکین سر درد ها و دردهای ناحیه صورت کاهش چیـن وچروک ریز و کم عمـق پوسـت صورت تحریک جریان خون کاهش استرس و تنش مــاساژ صورت جهت بهبود گردش خون پوست شما مبارزه با پف کردگی صورت در دوره ماساژ سر و صورت یاد می گیرید چگونه عضلات صورت را ماساژ بدهید. یادگیری این ماساژ بسیار آسان است که در آن بخشهایی از سر مشخص می شود تا با کمک روشهای خاص در ماساژ این بخشها، یک روش درمانی کاملا بدون عارضه و بدون درد را تجربه کنید. قبل از اینکه این ماساژ را یاد بگیریم باید متذکر شوم که ماساژ با استفاده از چند قطره روغن گرم بسیار خوب است. منظور از روغن گرم اینست که آن را بین نوک انگشتان مالش دهید تا گرم شود. اگر شما هم طرفدار یادگیری ماساژ سر و صورت هستید و امکان تمرین زیر نظر مربی را ندارید میتوانید این دوره آموزش ماساژ سر و صورت را دنبال نمایید. شما می‌توانید با استفاده از فیلم ماساژ سر و صورت لوح گسترش این مهارت را به راحتی بیاموزید. دوره آموزش ماساژ سر و صورت لوح گسترش همه مباحث مقدماتی و پایه را به طور کامل توضیح داده است. بیان این ویدئو آموزشی بسیار ساده و قابل فهم است. به همین دلیل افراد مبتدی که با  تکنیک های ماساژ سر و صورت آشنایی ندارند، می‌توانند بدون نگرانی به یادگیری این مهارت بپردازند. این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت . شما عزیزان میتوانید علاوه بر خرید آموزش ماساژ سر و صورت دوره آموزشی ماساژ بدن را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش ماساژ سر و صورت دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 43 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط دوبله فارسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ماساژ سر و صورت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی