اطلاعات دوره
آموزش شطرنج
مسیر آموزشی

آموزش شطرنج

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:ناصر ریاحی0
  • زمان:4 ساعت و10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش شطرنج از پایه مانند هر بازی و ورزشی قبل از این که مقابل حریف قرار بگیرید نیاز به آموزش و یادگیری دارید. دانستن قوانین و مقررات این بازی جزی ضروری است. بازی شطرنج ذهن شما را مشکلات روزمره زندگی دور می کند. شطرنج توانایی حل مسائل مختلف را در شما تقویت می کند. اگر شما هم طرفدار یادگیری شطرنج هستید و امکان تمرین زیر نظر مربی را ندارید میتوانید این دوره آموزشی را دنبال نمایید. شما می‌توانید با استفاده از فیلم آموزش شطرنج لوح گسترش این مهارت را به راحتی بیاموزید. دوره آموزش شطرنج  لوح گسترش همه مباحث مقدماتی و پایه را به طور کامل توضیح داده است. بیان این ویدئو آموزشی بسیار ساده و قابل فهم است. به همین دلیل افراد مبتدی که با  شطرنج آشنایی ندارند، می‌توانند بدون نگرانی به یادگیری این حرکات بپردازند. تماشای این ویدئو آموزشی، انجام همه تمرینات آن و تکرار و تمرین مداوم به یادگیری و تسلط روی حرکات شطرنج بسیار زیادی خواهد کرد. سرفصل هایی که در آموزش شطرنج خواهید گرفت : آشنایی با صفحه شطرنج و حرکت مهره‌ها؛ نحوه زدن و گرفتن مهره‌ها؛ آشنایی با مفاهیم «کیش و مات»؛ آشنایی با قانون پات؛ آشنایی با حالت‌های تساوی – فرم‌های برنده ، ارزش نسبی مهره‌ها؛ آشنایی با قلعه رفتن، اهمیت و شرایط آن؛ ترفیع پیاده، قانون آپناسان؛ روش مات با سوار های سنگین – مات با شاه و وزیر در برابر شاه تنها – مات با شاه و رخ در برابر شاه تنها؛ اصول کلی گسترش – چگونه نباید بازی کرد، چگونه باید بازی را آغاز کرد؛ آشنایی با ثبت حرکات؛ روش مات کردن دو فیل و شاه در برابر شاه تنها – مات کردن شاه فیل اسب در برابر شاه تنها، قانون مربع، تقابل دور شاه، تقابل دو شاه، خانه‌های متناظر در آخر بازی‌‌های شاه و پیاده – آخر بازی شاه پیاده فرم یک تا چهار؛ آخر بازی شاه پیاده فرم پنج تا ده؛ آخر بازی رخ شاه پیاده در برابر رخ و شاه فرم یک تا چهار؛ آخر بازی رخ شاه پیاده در برابر رخ و شاه فرم پنج تا هشت؛ سخن پایانی. این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت . شما عزیزان میتوانید علاوه بر خرید آموزش شطرنج  دوره آموزشی سطح پیشرفته را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش شطرنج دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و10 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط ناصر ریاحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شطرنج را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی