اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
مجموعه آموزشی مبانی اسمارت مانی توسط دانیال قدیریبا دانیال قدیری
مسیر آموزشی

مجموعه آموزشی مبانی اسمارت مانی توسط دانیال قدیریبا دانیال قدیری

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت1.3
  • مدرس:دانیال قدیری0
  • زمان:15 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اسمارت مانی چیست؟ اسمارت مانی یا پول هوشمند شیوه ای از معامله گری در بازار های مالی میباشد که درک و دیدگاه عمیقی به شما نسبت به تحرکات بازار می دهد. اسمارت مانی به ما کمک میکند در بدترین شرایط با درک درستی نسبت به ساختار بازار بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم و ضرر خود را به حداقل ممکن برسانیم. یکی از سبک های تحلیلی در زمینه عرضه و تقاضا که نسبت به سایر سبک ها در همین زمینه سادگی بیشتر دارد و دارای درصد سود محتمل تری میباشد. چرا اسمارت مانی بیاموزیم ؟ احتمالا شما که در بازار های مالی فعالیت داشته اید با سبک های مختلفی اشنا شده اید که چندین سال شیوه معامله گران برتر بوده است اما بنا به هر دلیلی نتوانسته اید نتیجه دلخواه خود را از این بازار بگیرید. همانطور که گفته شد شیوه اسمارت مانی به شما دیدگاه عمیقی نسبت به حتی کوچک ترین تحرکات بازار خواهد داد و پس از مدتی میتوانید استراتژی معامله گری خود را با استفاده از اسمارت مانی طراحی کنید. میتوان گفت اسمارت مانی یکی از برترین شیوه های معامله گری در تمامی بازار های مالی میباشد که درحال حاضر مورد استفاده معامله گران خبره فارکس , کریپتو و … میباشد.   بخش ۱ : مقدمه ای بر روند ها ، کف و سقف ها ۲۷ دقیقه لینک : نمایش حجم: ۵۲ مگابایت زمان: ۲۷ دقیقه بخش ۲ : ساختار بازار ، شکست ساختار و تغییر ماهیت ۱۴ دقیقه لینک : نمایش حجم: ۲۸ مگابایت زمان: ۱۴ دقیقه بخش ۳ : مشخص کردن شکست ساختار و تغییر ماهیت ۵ دقیقه لینک : نمایش حجم: ۱۳ مگابایت زمان: ۵ دقیقه بخش ۴ : ساختار سویینگ ۲۵ دقیقه لینک : نمایش حجم: ۵۱ مگابایت زمان: ۲۵ دقیقه بخش ۵ : ساختار داخلی ۳۵ دقیقه ...
دوره مجموعه آموزشی مبانی اسمارت مانی توسط دانیال قدیریبا دانیال قدیری دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط دانیال قدیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مجموعه آموزشی مبانی اسمارت مانی توسط دانیال قدیریبا دانیال قدیری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی