اطلاعات دوره
سیستم معاملاتی SMSبا سیستم معاملاتی SMS
مسیر آموزشی

سیستم معاملاتی SMSبا سیستم معاملاتی SMS

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

●نام کامل: سیستم معاملاتی SMS ●مولف:  سعید مقدمیان ●نوع فایل: ویدئو ●تعداد ویدئو : ۶ عدد ●حجم: مجموعا ۵۰۰MB معرفی سیستم SMS : تحلیل نمودار قیمت بدون توجه به رنگ کندل ها در این سیستم که حاصل ترکیب دو فراکتال و شناسایی ساختار درونی حرکت سه کندل تشکیل دهنده یک چرخش است ، که مهمترین و حساسترین نقطه ، (s) نامگذاری شده (کندل سوم چرخش) نقطه m ، حد وسط راس چرخش است . و مجددآ از فراکتال دوم نقطه( s ) را داریم ، که در فیلم ها کاملا به این نقطه و تعریف آن اشاره شده است . طراحی و ایده این سیستم کاملا شخصی و سعی شده است که با کمترین خطا و استاپ ، نتیجه مثبتی در معاملات ثبت شود. مهمترین ویژگی این استراتژی شناسایی حد ضرر دقیق است. نکته‌ای درون ای آموزش نهفته است که در صورت پی بردن به این مهم ، می‌توان بالاترین بازدهی را از معاملات در فارکس بدست آورد. نکته مهم: سیستم های معاملاتی مجموعه ای از قوانین منطبق با تحلیل تکنیکال یا قواعد ابداعی هستند که به شما نقاط ورود و خروج مناسب را نشان می دهند. توجه داشته باشید که سیستم های معاملاتی باید در یک بازه مشخص و در یک حساب تمرینی (demo) تست شوند و بعد در یک حساب واقعی با سرمایه کم مورد بازبینی قرار گیرند. همچنین حد ضرر و مدیریت سرمایه از ارکان اصلی هر سیستم و استراتژی معاملاتی می باشد (سلب مسئولیت). توجه داشته باشید که باید به همه سیسگنال های یک سیستم معاملاتی پای بند باشید و بطور سلیقه ای اقدام به فیلتر کردن بخشی از سیگنال های آنها نکنید چرا که در نهایت بتوانید در مورد سود ده یا ضرر ده بودن آنها به درستی تصمیم بگیرید. بخش اول ۵۱ دقیقه لینک : نمایش حجم: ۸۸ مگابایت زمان: ۵۱ دقیقه بخش دوم ۷۰ دقیقه لینک : نمایش حج ...
دوره سیستم معاملاتی SMSبا سیستم معاملاتی SMS دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط سیستم معاملاتی SMS مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره سیستم معاملاتی SMSبا سیستم معاملاتی SMS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی