اطلاعات دوره
آموزش رایگان نگارش به انگلیسی در دانشگاه
مسیر آموزشی

آموزش رایگان نگارش به انگلیسی در دانشگاه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کاربرد دوره آموزش رایگان نگارش به انگلیسی در دانشگاه چیست؟ برای نوشتن به زبان انگلیسی در دانشگاه در ابتدا باید با چهار ویژگی اصلی یک متن دانشگاهی آشنا شوید: 1. بتواند پیام مورد‌نظر را به خواننده انتقال دهد 2. شیوه بحث در آن بر اساس شواهد باشد 3. برای مخاطبان خود نوشته شده باشد 4. فاقد هرگونه جهت‌گیری، تعصبات و برداشت‌های شخصی باشد. از آنجا که داشتن مهارت پژوهشی و نوشتاری برای موفقیت شما در دانشگاه و زندگی حرفه‌ای‌تان ضروری است، در این دوره آموزشی، قواعد و اصول خاص در نوشتن به زبان انگلیسی در دانشگاه به‌طور رایگان به شما آموزش داده می‌شود تا بتوانید به زبان انگلیسی نیز مقاله‌ها و متون علمی خود را تولید کنید. نگارش به زبان انگلیسی یکی از پایه‌ای‌ترین مهارت‌های دانشجویان در کل دنیا به شمار می‌رود؛ به‌طوری که اگر در سطح کارشناسی ارشد و یا دکترا فاقد چنین مهارتی بوده و توانایی صحبت کردن و یا نوشتن به زبان انگلیسی را نداشته باشید، شما یک فرد دانشگاهی محسوب نخواهید شد!   هدف از دوره آموزش رایگان نگارش به انگلیسی در دانشگاه چیست؟ آموزش قواعد نگارش به زبان انگلیسی و آشنایی با فرایند نوشتن به‌منظور ایجاد مهارت نگارش در دانشگاه، هدف اصلی این دوره است. در‌ واقع از طریق چنین مهارتی یک جعبه ابزار نویسندگی در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ جعبه ابزاری که به شما فرصت بهبود مهارت نگارش و بهبود آن به‌عنوان یک نویسنده را می‌دهد. در این دوره مهارت عمومی نوشتار آموزش داده می‌شود تا فراگیران بتوانند این مهارت را برای رشته‌های خاص دانشگاهی خود نیز به کار بگیرند.   دوره آموزش رایگان نگارش به انگلیسی در دانشگاه مناسب چه کسانی است؟ افرادی که در دوره کارشناسی ارشد بوده و می‌خواهند مقاله خود را در مجلات علمی معتبر به چاپ برسانند دانشجویان مقطع دکترا در تمامی رشته‌ها افرادی که قصد ادامه تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان دارند افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌هایی را دارند که در آن‌ها دروس به زبان انگلیسی تدریس می‌شود متقاضیان دریافت بورسیه تحصیلی کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی را دارند بیشتر بدانید
دوره آموزش رایگان نگارش به انگلیسی در دانشگاه دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید Lund University مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان نگارش به انگلیسی در دانشگاه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

جالب بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی