اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مفاهیم اولیه ورود به بورس تهران توسط محمد غلامحسینی
مسیر آموزشی

آموزش مفاهیم اولیه ورود به بورس تهران توسط محمد غلامحسینی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مقدمه آموزش بورس نقطه شروع برای سرمایه گذاری و ورود به بازار سرمایه را می‌توان آموزش درنظر گرفت، چرا که برای آغاز فعالیت در یک بازار جدید، آموزش در مورد جزییات آن از اولویت‌های اصلی و مهم محسوب می‌شود و هر چه ریسک فعالیت در یک بازار بیشتر باشد، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. چرا باید در بورس سرمایه گذاری کنیم؟ گذشته بازار بورس نشان داده که در بازه های زمانی بلند مدت نسبت به بازارهای موازی از جمله طلا مسکن خودرو دلار ، بانک و … سود بیشتری را نصیب سهام داران خود کرده است. و تنها سرمایه گذاری بدون ریسک ، سپرده بانکی است که از جمله آثار زیان بار آن کاهش ارزش پول در بلند مدت است. لذا با انتخاب سهام مناسب نه تنها سرمایه شما در برابر تورم بیمه می  شود بلکه سود خوبی هم نصیب شما می شود. در این دوره آموزش بورس چه مطالبی وجود دارد؟ دوره مقدماتی بورس مناسب افرادی است که به تازگی با بازار سرمایه آشنا شده اند و برای نخستین بار قصد سرمایه گذاری در این بازار را دارند. حتی مشاهده این دوره به افرادی که سابقه فعالیت در این بازار را دارند ولی دانش مقدماتی کافی ندارند توصیه میشود. در این دوره سعی می شود که مقدماتی ترین مفاهیم و اصول سرمایه گذاری در بورس را به شما عزیزان آموزش دهیم، مفاهیمی چون بازارهای ثروت آفرین ، مقایسه بازارها، ابزارهای مختلف سرمایه گذاری در بازار، تورم و آثار آن، نحوه خرید و فروش سهام در سامانه معاملاتی، آشنایی با صندوق های سرمایه گذاری ، سبدگردانها ، آشنایی اولیه با سایتهای پرکاربرد از جمله tse , codal ، و توصیه های مهم قبل از ورود به بازار و….   جلسه اول ۷۸ دقیقه ۱-۱ شناسایی بازارهای ثروت آفرین و مقایسه آنها ، ذات بازارها و... لینک : نمایش حجم: ۱۶۲ ...
دوره آموزش مفاهیم اولیه ورود به بورس تهران توسط محمد غلامحسینی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در فراچارت توسط محمد غلامحسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مفاهیم اولیه ورود به بورس تهران توسط محمد غلامحسینی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی