اطلاعات دوره
فیلم آموزشی دوره جامع ایچیموکو توسط امیر حسین نکوگل
مسیر آموزشی

فیلم آموزشی دوره جامع ایچیموکو توسط امیر حسین نکوگل

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت0
  • مدرس:امیر حسین نکوگل0
  • زمان:5 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ایچیموکو ، اقیانوس بی کران ایچیموکو یکی از قدیمی ترین و قدرتمند ترین  سیستم های معاملاتی در دنیاست و هرآن چیزی که یک معامله گر بازارهای مالی برای ترید نیاز دارد را ارائه می دهد . ایچیموکو  یک سیستم پیشرفته تحلیل وترید می باشد که ابزار های متعددی برای  تحلیل قیمت و زمان ارائه می دهد  و در عین حال یکی از ساده ترین سیستم های معاملاتی نیز هست. علت نام گذاری این دوره به کایاموکو چیست؟ کایوموکو در زبان ژاپنی از ترکیب دو واژه کایو به معنای ضربه فنی و و موکو به معنی نگاه هستش. و چون ما به جوانب مختلف این سیستم عامل قوی پرداخته ایم و آموزشی جامع از آن ارائه کردیم این اسم را برای این دوره انتخاب کردیم. فراتر از ایچیموکو کلاسیک مهم ترین دغدغه معامله گران برای فعالیت در بازار های مالی ، در اختیار داشتن استراتژی های مناسبی برای تعیین سطوح حمایت و مقاومت ، تحلیل زمانی ، سیگنال ورود ، تاییدیه معامله ، تعیین حدضرر و حد سود می باشد . در دوره تخصصی کایوموکو ، مجموعه ای از 18 استراتژی کم نظیر و خاص ایچیموکو تدریس شده و در این استراتژی ها سعی شده که همه نیاز های یک معامله گر از لحظه باز کردن چارت و تعیین سطوح تا لحظه ورود به معامله و تعیین حد ضرر و حد سود به بهترین شکل برطرف شود. استراتژی های این دوره ایچیموکو چطور ارائه شده ؟ استراتژی های این دوره بعد از طی کردن مراحل سخت گیرانه بک تست و لایو ترید چکش کاری شده و در نهایت بصورت یک مجموعه استراتژی ارائه شده است. بسیاری از این استراتژی ها بر اساس تجربه ترید های شخصی توسط مدرس دوره امیرحسین نکوگل ابداع و برای اولین بار در این دوره بصورت تخصصی آموزش داده می شوند . در این دوره خواهید آموخت که چطور با استفاده از ترکیب این استراتژی ها ، یک ستاپ معاملات ...
دوره فیلم آموزشی دوره جامع ایچیموکو توسط امیر حسین نکوگل دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط امیر حسین نکوگل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزشی دوره جامع ایچیموکو توسط امیر حسین نکوگل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی