اطلاعات دوره
فیلم آشنایی با مفاهیم مدیریت سرمایه توسط حسین بهبودیبا حسین بهبودی
مسیر آموزشی

فیلم آشنایی با مفاهیم مدیریت سرمایه توسط حسین بهبودیبا حسین بهبودی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت0
  • مدرس:حسین بهبودی0
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مدیریت سرمایه چیست؟ مدیریت سرمایه یا به انگلیسی money management به مجموعه توانایی ها و دانشی گفته می شود که کمک میکند سرمایه شما حفظ شود (در معرض کمترین آسیب) و در کنار آن بازدهی و سود مناسبی برای سرمایه شما ایجاد شود. بصورت کوتاه تر یعنی کنترل ریسک و کسب بازده. مدیریت سرمایه گاها مدیریت ریسک هم نامیده می شود. در مدیریت سرمایه شما با ترکیب دو واژه خطر + فرصت سر و کار دارید و باید سرمایه خود را در ازای خطر کمتر به بازدهی بیشتری برسانید. اساس مدیریت سرمایه درک همین جمله ساده می باشد. مدیریت سرمایه صرفا مختص بازارهای مالی نیست. مدیریت در بخش های مختلف زندگی می تواند کاربرد داشته باشد. مثلا وقتی شما مسافرت می روید مدیریت سرمایه حکم میکند که همه وجوه نقدی که با خود می برید را در یک جا نگهداری نکنید بلکه در چمدان های مختلف و حتی در جیب های مختلف خود قرار دهید که اگر در در معرض خطر و ریسکی قرار گرفت سفر شما با چالش جدی مواجه نشود.   چرا مدیریت مدیریت سرمایه هدف اول در بازارهای مالی حفظ حداکثری پول و حداقل ضرر است. این مورد عموما برای افرادی که به تازگی وارد بازار می‌شوند کمتر ملموس است. عموما افراد یا به صورت اتفاقی با این موضوع برخورد می‌کنند یا بعد از اینکه پول زیادی را در بازار از دست دادند، به این موضوع فکر می‌کنند که آیا روشی وجود ندارد که بتواند از سرمایه آن‌ها محافظت کند. این مورد وقتی ضروری‌تر به نظر می‌رسد که قبول کنیم بازارهای مالی سراسر احتمالات است و نتیجه هیچ معامله‌ای از ابتدا مشخص نیست. پس باید به گونه‌ای برنامه بریزیم که بتوانیم در این بازار بمانیم و سود کنیم. ضمنا آیا تمامی سرمایه‌گذاری‌ ها بازده یکسان دارند؟ آیا ریسک سرمایه گذاری در تمام بازارهای مالی با هم براب ...
دوره فیلم آشنایی با مفاهیم مدیریت سرمایه توسط حسین بهبودیبا حسین بهبودی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در فراچارت توسط حسین بهبودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آشنایی با مفاهیم مدیریت سرمایه توسط حسین بهبودیبا حسین بهبودی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی