اطلاعات دوره
فیلم آموزشی مفاهیم مدیریت سرمایه در بازارهای مالی با کمیل آزادیان
مسیر آموزشی

فیلم آموزشی مفاهیم مدیریت سرمایه در بازارهای مالی با کمیل آزادیان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت0
  • مدرس: کمیل آزادیان0
  • زمان:4 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مدیریت سرمایه چیست؟ مدیریت سرمایه دانش و مهارت سرمایه‌گذاری یا معامله در بازار‌های مالی  با ریسک کنترل شده به منظور کسب حد اکثر بازدهی ، یا جلوگیری از هدر رفت اصل سرمایه است. استراتژی مدیریت‌ سرمایه‌ کاملا شخصی است اما اصولی دارد که رکن اصلی تمامی سیستم‌های مدیریت سرمایه است که آن هم حفظ پول است،  می‌توان هزاران نوع استراتژی متفاوت در مدیریت سرمایه تعریف کرد اما باید اصول اولیه مدیریت سرمایه رعایت شود. در استراتژی ممولاً مدت زمان معامله، میزان سود مد نظر، میزان ریسک و میزان سرمایه‌ی درگیر در معاملات به طور همزمان دارای اهمیت می‌باشند. جایگاه مدیریت سرمایه مدیریت سرمایه دقیقاً آن قطعه از پازل معامله‌گری است که مشخص می‌کند شما یک انسان قمارباز هستید که به وسوسه‌ کسب سود وارد بازارشده اید و یا یک اندیشمند، طراح ، معامله‌گر یا شخصی که بر اساس شهود و درک نیاز بازار به پیش‌بینی قیمت می‌پردازد. دسته‌ی اول به طور قطع تمام سرمایه‌ی خود را دیر یا زود از دست خواهند داد چرا که اگر قرار  باشد شما هزار معامله‌ی سود ده داشته باشید در معامله‌ی هزارویکم تمام آنچه به دست آوردید را از دست دهید پس شما مرتکب قمار شده اید و این یک گناه و یک حماقت محض است، حدوداً ۸۵ درصد فعالان بازار از همین دسته هستند که مستمر وارد بازار می‌شوند و در حدود یک الی سه سال تمام سرمایه‌ی  خود را از دست می‌دهند. اما دسته دوم که شامل ۱۵ درصد اقلیت هوشمند و متفکر جامعه‌ی معامله‌گری را تشکیل می‌دهند به واسطه‌ی مدیریت معاملات خود می‌توانند پیوسته سود‌های خود را انباشته کنند و این را مدیون قدرت تحلیل عقلی خود هستند. بله، فهم این موضوع بسیار آسان است که هیچ تیم فوتبالی بدون دروازه بان و دفاع دوام نخواهد آورد…اما باور کنید که ...
دوره فیلم آموزشی مفاهیم مدیریت سرمایه در بازارهای مالی با کمیل آزادیان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط کمیل آزادیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزشی مفاهیم مدیریت سرمایه در بازارهای مالی با کمیل آزادیان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی