اطلاعات دوره
آموزش رایگان زیبایی‌شناسی تکاملی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان زیبایی‌شناسی تکاملی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر3.2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محمد غضنفری3.2
  • زمان:6 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش رایگان زیبایی‌شناسی تکاملی مقوله‌ی زیبایی­‌شناسی به اشکال مختلف بر تصمیم‌­گیری‌های بشر از ابتدا تا به امروز اثرگذار بوده‌است؛ تا آن‌جایی‌که برخی آزمایش‌­ها نشان می­‌دهد که تصمیم­‌های اخلاقی ما نیز ممکن است از این موضوع اثرپذیر باشد. امروزه دانش روانشناسی در ایران همگام با علم روز دنیا در حال به روز کردن خود با نظریات روانشناسی تکاملی است و زیبایی و زیبایی­‌شناسی یکی از مهمترین مدخل­‌های ورود به روانشناسی تکاملی می­‌باشد. اما بحث زیبایی و زیبایی­‌شناسی فقط مسئله امروز نبوده است و از قدیم فیلسوفان بزرگی به قامت هگل و شوپنهاور نیز در آن تأملات بی­‌شماری کرده و نظریات جالب و در‌خور توجهی در این حوزه ارائه داده‌­اند. اگرچه تا به امروز و به‌صورت جداگانه تولید محتوای زیادی در این حوزه انجام و ارائه شده‌است، اما در موارد معدود و انگشت‌شماری پیش‌آمده که تولید محتوایی در این زمینه همه موارد نظریات فلسفی مرتب با این حوزه، روانشناسی تکاملی، روانکاوی و هنر را همزمان پوشش دهد و این موضوع و نگاه همه‌جانبه به موضوعات مرتبط با زیبایی شناسی تکاملی در این بسته محقق شده‌است و دید یکپارچه‌نگر و البته نوینی به مخاطب علاقه‌­مند این حوزه ارائه می­‌دهد، چراکه فهم درست و جامع زیبایی‌­شناسی تکاملی نیازمند درکی همه‌جانبه از مقوله زیبایی است. در جلسات مختلف این بسته آموزشی سعی شده بحث و بررسی پیرامون چیستی و چرایی زیبایی‌شناسی تکاملی با مثال­‌هایی در رویکردهای مختلف هنری پیش برود تا یک نگاه کاملاً عینی به مخاطب ارائه کند و از همه مهم‌تر به ارزش شناخت زیبایی‌شناسی تکاملی در بقیه حیطه‌های زندگی و نگاه به آن به‌عنوان یک مهارت زندگی پرداخته شده‌است.
دوره آموزش رایگان زیبایی‌شناسی تکاملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد غضنفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان زیبایی‌شناسی تکاملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

ممنون ، موضوع بسیار خوب و جالبیه ، فقط صدا و نحوه ارائه بسیار ضعیف هست .

یکتا

واقعا زیبا بود و نسبت به تمام مطالب اطلاعات کافی داشتند و علاقه و شوری که خودشون به مطلب دارند باعث میشه این شور و علاقه به مخاطب هم سرایت کنه. تنها ضعف همون کیفیت صدا بود که کاش واقعا از میکروفون بهتری استفاده میکردن.

کاربر مکتب‌خونه

بسيار عالي و جذاب بود. فقط صداي آقاي دكتر يكم ضعيف بود و اي كاش مي شد بلندتر باشه. بسيار بسيار ممنون

کاربر مکتب‌خونه

ضمن درود و احترام و سپاس بی پایان از سخاوت شما در انتقال علم فقط تمنا دارم پر انرژی تر سخن بگید ارزش کلام گهربارتون حفظ بشه ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی