اطلاعات دوره
آموزش افزودن منوی مدیریت به پیشخوان وردپرس (API add_menu_page)
مسیر آموزشی

آموزش افزودن منوی مدیریت به پیشخوان وردپرس (API add_menu_page)

90,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: 90,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:وحید طهماسبی0
  • زمان:1 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش افزودن منوی مدیریت به پیشخوان وردپرس (API add_menu_page)به تصویر زیر دقت کنید، دو قسمت به پنل پیشخوان وردپرس این سایت اضافه شده (نوار اطلاع رسانی ، تنظیمات قالب) که هر دو مورد با ایکن اختصاصی شکل متفاوتی از پیشخوان به خود گرفتند. چطور میتوان منوهای سفارشی را در وردپرس ایجاد کرد؟ در چه مواقعی نیاز است یک منوی اختصاصی به پیشخوان وردپرس خود اضافه کنیم؟ اگر شما هم به دنبال اضافه کردن منوهای سفارشی به پیشخوان وردپرس خود هستید در ادامه با ما همراه باشید.تابع Add menu pageکل دوره آموزشی ما حول محور این تابع خواهد بود. تابعی که در لحظه initialize در وردپرس میتواند از طریق Add Action کاستومی که ایجاد میکنم یک منوی سفارشی را ایجاد کند. قصد داریم در این دوره به موارد زیر بپردازیمنحوه ایجاد کردن منوی سفارشینحوه ایجاد کردن ساب منوی سفارشیایجاد کردن ساختار HTML در منوی سفارشیو.....سرفصل های دوره:1) معرفی دوره Api add menu page 2) زمان استفاده از این تابع 3) تشریح ساختار تابع add_menu_page 4) ایجاد بخش تنظیمات با اتصال به اکشن ها 5) اضافه کردن ایکن | جایگاه + ساختار HTML 6) نحوه اضافه کردن ساب منوها 7) ذخیره سازی اطلاعات تنظیمات در دیتابیش
دوره آموزش افزودن منوی مدیریت به پیشخوان وردپرس (API add_menu_page) دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط وحید طهماسبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 90,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش افزودن منوی مدیریت به پیشخوان وردپرس (API add_menu_page) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

webnoos.com

دوره ی خوبی بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی