اطلاعات دوره
آموزش رایگان وردپرس
مسیر آموزشی

آموزش رایگان وردپرس

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: رایگان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

آموزش رایگان وردپرسشاید تا حالا براتون سوال پیش اومده باشه که یه سایت رو چطور طراحی میکنن، و بعد از کمی تحقیق حتما اسم وردپرس رو شنیده باشید!وردپرس یک سیستم مدیریت محتوی رایگانه که با اون میتونیم انواع وبسایت ها رو به صورت رایگان طراحی کنیم !من توی این دوره وردپرس رو به صورت رایگان بهت آموزش میدم و بهت یاد میدم که چطوری از طراحی سایت درآمد کسب کنی!و البته توی دوره بهت یاد میدم که چطوری پروژه بگیری و کسب درآمد کنی از طراحی سایت!و همچنین من توی کل دوره کنارتم و هر سوالی داشتی برام بنویس تا توی حداکثر 12 ساعت پاسخت رو بگیری!این دوره چند بخش داره توی بخش اول درمورد هاست و دامنه یه توضیح مختصر و مفید بهت میدم که سردرگم نشی!بعد نحوه نصب وردپرس رو یاد میگیری!بعد هم کل وردپرس رو با هم بررسی می کنیم و با همه امکانات وردپرس اشنا میشی و کامل به وردپرس تسلط پیدا می کنی!توی بخش بعد هم تجربیات خودم رو در اختیارت قرار میدم تا حرفه ای بشی!توی بخش های بعدی هم برای خرید هاست و دامنه خوب تو رو راهنمایی می کنم تا بین شرکت های هاست سردرگم نشی! (این سر فصل رو فقط این دوره داره هااا)  توی بخش بعدی هم با هم یه وبسایت فروشگاهی میسازیم!توی بخش بعدی هم بهت میگم چطور پروژه بگیری و این یعنی یک دوره کامل ! راستی این دوره از صفر صفر هستش و نیاز به هیچ پیش نیازی ندارههر سوالی هم داشتی میتونی از بخش پرسش و پاسخ دوره ازم بپرسی (: موفق باشی (:پیش نیاز: ندارد
دوره آموزش رایگان وردپرس دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط محمد حسین جعفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان وردپرس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی