اطلاعات دوره
آموزش رایگان شبکه‌های عصبی و یادگیری عمیق
مسیر آموزشی

آموزش رایگان شبکه‌های عصبی و یادگیری عمیق

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هوش مصنوعی تقریبا هم‌زمان با کامپیوتر متولد شد و دانشمندان علم کامپیوتر همواره به‌دنبال ساختن ماشینی هوشمند بودند که بتواند از نظر سطح هوشمندی همانند انسان و یا بالاتر از آن باشد. با وجود خوش‌بینی‌های اولیه، تا قبل از عصر یادگیری عمیق، سیستم‌های هوشمند به شکل قابل توجهی از انسان ضعیف‌تر بودند. امروزه هوش مصنوعی توانسته است با استفاده از یادگیری عمیق در مسائلی همچون بازشناسی گفتار، بازشناسی چهره، بازشناسی اشیاء، تبدیل متن به گفتار، تشخیص بیماری با استفاده از داده های پزشکی و غیره به دقتی همانند انسان و حتی بیش از آن دست پیدا کند. دوره آموزش رایگان شبکه های عصبی و یادگیری عمیق، با هدف آموزش این ترند جذاب تهیه و تدوین شده است. آموزش رایگان شبکه‌ های عصبی و یادگیری عمیق در این دوره آموزش شبکه های عصبی و یادگیری عمیق با شروع از ساده‌ترین مفاهیم و مشابه روند تاریخی رشد علم شبکه‌های عصبی مصنوعی، تلاش می‌شود که ابتدا مفاهیم پایه به خوبی در ذهن دانشجو شکل گیرد و تجربه مدرس نشان می‌دهد که فهم عمیق این مفاهیم پایه نقشی کلیدی در نوآوری و تحقیق در شبکه‌های عصبی و یادگیری عمیق دارد و مقالات سال‌های اخیر مدرس عموماً نتیجه پرورش ایده‌هایی هستند که در کلاس درس، هنگام شرح دادن عمیق مطلب برای دانشجویان، شکل گرفته‌اند. لازم به ذکر است که این درس در مفاهیم پایه متوقف نمی‌شود و در‌نهایت پیشرفت‌های اخیر در زمینه یادگیری عمیق نیز تدریس می‌شوند. دوره آموزش رایگان شبکه های عصبی و یادگیری عمیق برای چه کسانی مناسب است؟ با وجود این‌که مخاطبین اصلی این درس، دانشجویان کارشناسی‌ ارشد گرایش هوش مصنوعی هستند، اما این درس آموزش رایگان شبکه های عصبی طوری طراحی شده‌است که دانشجویان دوره کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر پس از گذراندن درس‌های برنامه‌نویسی، ریاضی ۲، آمار و احتمال مهندسی و جبر خطی از ترم پنجم بتوانند در این درس شرکت کنند. معمولا در هر ترم علاوه بر دانشجویان کارشناسی‌ارشد مهندسی کامپیوتر، تعدادی از دانشجویان کارشناسی مهندسی کامپیوتر و دانشجویان کارشناسی ارشد دیگر گرایش‌های مهندسی مانند مهندسی برق (مهندسی پزشکی، مخابرات، الکترونیک، کنترل)، مهندسی صنایع، مهندسی عمران و مهندسی شیمی نیز این درس را اخذ می‌کنند. در این درس از زبان برنامه‌نویسی پایتون استفاده می‌شود، اما مهارت در زبان برنامه‌نویسی پایتون پیش‌نیاز این درس نیست و معمولاً دانشجویان این درس قبلاً به‌صورت رسمی زبان برنامه‌نویسی پایتون را فرانگرفته‌اند، بلکه به‌صورت خودآموز در حین یادگیری درس شبکه‌های عصبی، زبان برنامه‌نویسی پایتون را نیز در حد نیاز فرا می‌گیرند.  لطفا نظرات خود از طریق ایمیل برای مدرس ([email protected])‌ ارسال نمایید تا ایشان را در نگارش کتابی در زمینه شبکه‌های عصبی و یادگیری عمیق یاری نمایید. کدهای درس از فایل‌های زیر قابل دسترس هستند https://github.com/k-ghiasi/DeepLearningCourse-1398-Fall https://github.com/k-ghiasi/NeuralNetworksCourse-1398-Fall اسلاید‌های درس نیز از فایل‌های زیر قابل دسترس هستند http://ocw.um.ac.ir/streams/course/view/163.html http://ocw.um.ac.ir/streams/course/view/179.html ***این دوره در پاییز 99 ضبط شده‌است*** بیشتر بدانید
دوره آموزش رایگان شبکه‌های عصبی و یادگیری عمیق دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 35 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط کمال‌الدین غیاثی شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان شبکه‌های عصبی و یادگیری عمیق را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

با سلام مطالب به صورت آکادمیک مطرح می شوند و اگر انتظار دارید کاربردی و کم عمق یادبگیرید مناسب شما نیست. اما اگر کسی به دنبال یادگیری پایه ای شبکه های عصبی است و اینکه به نحوه شکل گیری آن اهمیت می دهد مطالب ارزنده ای ارائه شده است.

امین

سلام. زحمت زیادی برای این مجموعه کشیده شده که از همه شما عزیزان بابت جمع آوری و نشر آن تشکر میکنم. مباحث پیوستگی و انسجام لازم رو ندارند و زمان زیادی صرف اثبات هایی می‌شود که خیلی ضروری به نظر نمی‌رسد. برخی از مباحث جدید مانند خوشه بندی با شبکه های عصبی پوشش داده نشده بعضی از مفاهیم در خیلی از کتاب ها با عناوین دیگر وجود دارد که مدرس ادعا می‌کند نام گذاری یا مفهوم جدیدی ارائه می‌دهد. امیدوارم دوره کاملتری هم ضبط بشه. سپاس از شما و مدرس گرامی

سیدمحمدرضا

چقد بد و پراکنده راجع به موضوع حرف میزنن.کیفیت صدا و تصویر هم تعریفی نداره...

ایمان

عالييييييي اگه لطف کنيد کدهاي پايتون هم بزاريد ممنون ميشيم

کاربر مکتب‌خونه

با سلام و خسته نباشید مطالب بسیار خوبی ارئه شده و انشالله تکمیل شود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی