اطلاعات دوره
طراحی با Xander در سی شارپبا ریبین اسمعیلی
مسیر آموزشی

طراحی با Xander در سی شارپبا ریبین اسمعیلی

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:ریبین اسمعیلی0
  • زمان:4 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

طراحی با Xander در سی شارپXander فریم ورکی مناسب جهت ساخت اینترفیس های زیبا در زبانهای سی شارپ و ویژوال بیسیک است. همیشه ساخت UI های حرفه ای در هر برنامه ای و در هر زبان و محیطی بخش زیادی از توان تیم برنامه نویسی را مصرف میکند. ساخت یک یوزر اینترفیس مناسب مخصوصا اگر حساسیتهای بالایی داشته باشید کار دشواری است. افزون بر این، بحث طراحی واسط کاربری یک موضوع تخصصی است و این طور نیست که یک برنامه نویس خوب لزوما یک طراح خوب نیز باشد.این فریم ورک کار طراحی واسطهای حرفه ای، زیبا و مدرن را بسیار آسانتر میکند. بیش از 20 کامپوننت زیبا و چشم نواز در این مجموعه وجود دارد که شامل کنترلها، ترنزیشنها و انیمیشنهای جذاب میشود. تمامی کنترلها و ترنزیشن قابل سفارشی سازی هستند. برای کنترلها امکان تغییر خواص پیش فرض وجود دارد بنابراین تغییر ظاهر کنترلهای این مجموعه کار سختی نیست. در این مجموعه سعی شده است تا میزان کدنویسی به حداقل کاهش پیدا کند تا تمرکز برنامه نویس بیشتر روی منطق کد باشد تا طراحی کنترلهای برنامه، ولی با این همه هر جایی نیازمند تغییر و سفارشی سازی کنترلها باشید با کمی صرف وقت به هدف خود خواهید رسید.در میان کامپوننتهای این مجموعه میتوان به کنترل تقویم، انواع چک باکسها، دکمه های رادیویی، دکمه های فلت با استایلهای مختلف، کنترلهای سوئیچ و خاموش و روشن، پروگرس بار، دیتاگرید، پنجره انتخاب رنگ و … اشاره کرد.Xander نیز مانند Bunifu میتواند در طراحی های ما تاثیز بسایر زیادی داشته باشد.پیش‌نیاز های این دوره:آشنایی با زبان سی شارپتوضیحات بیشتر را در ویدیو مشاهده کنید. 
دوره طراحی با Xander در سی شارپبا ریبین اسمعیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط ریبین اسمعیلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره طراحی با Xander در سی شارپبا ریبین اسمعیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علیرضا بیات سربندی

سلام استاد , این فریم ورک برای ساخت اپلیکیشن دسکتاپ میتونه کمک کنه و طراحی زیبایی باهاش انجام بدیم برای نرم افزار هایی که می نویسیم برای سیستم عامل ها ؟

محمد علی شکوهی

استاد اگر میشد سریع این کارو میکردید خیلی بهتر میشد

ریبین اسمعیلی (مدرس)

سلام دوست من، لطفا عکس اون جلسه یا اسم اون جلسه رو توی تلگرام با آیدی: RebinEsmaily@ برام بفرست که کد رو براتون بفرستم

محمد علی شکوهی

استاد امکانش هست اون پروژه ای که اول دوره نشون دادید رو بزارید؟

ریبین اسمعیلی (مدرس)

سلام دوست عزیز، اسم پروژه اول یادم نیست حتما پیدا می کنم و آپلود می کنم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی