اطلاعات دوره
آموزش Clean Codeبا محمد صالح زارعی
مسیر آموزشی

آموزش Clean Codeبا محمد صالح زارعی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: رایگان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:محمد صالح زارعی0
  • زمان:5 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش Clean Codeمبحث Clean Codeآیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که تمیز کردن مثلا فضای خانه چقدر قدمت دارد؟! حتما می‌گویید چه سوال عجیبی؟ خب... حق هم دارید چون همه‌ی ما می‌دانیم که تمیز نگه داشتن منزل از دیرباز مورد توجه بوده است زیرا باعث می‌شود که وسایل خودمان را سریع‌تر پیدا کنیم، دیگران به دید یک انسان با نظم به ما نگاه کنند، سردرگم نشویم و اگر زمانی قصد خرید یک چیز را براي خانه‌مان داشتیم در کسری از زمان جای مناسب آن را پیدا کنیم و... اما امان از کد نویسی تمیز در دنیای جذاب، بزرگ و پر محتوای برنامه‌نویسی!قدمت مبحث Clean Code نیز یکی دو سال نمی‌باشد، ولی احتمالاً بسیاری از ما حتی یک بار هم که شده مطالب آن را مطالعه نکرده‌ایم که ثمره‌ی آن کدهای غیر قابل فهم و تو در تو و حتی گاهی غیر قابل توسعه، بوده است. در طی این مبحث آموزشی قصد داریم تا شما را با مهم‌ترین نکات کدنویسی تمیز آشنا کنیم و در پایان این دوره، احتمالاً متعجب خواهید شد که این مبحث چقدر نکات ریز و مهمی را در خود داشته است. برخی از فواید کدنویسی تمیز:خوانایی کدها را بالا می‌برد،باعث افزایش کارایی برنامه‌ می‌‎شود،توسعه برنامه و اضافه کردن قابلیت‌های جدید به آن را راحت‌تر می‌کند،باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود،و... این دوره فقط مربوط به یک زبان برنامه‌نویسی است؟مبحث Clean Code فقط مربوط به یک زبان برنامه‌نویسی نیست اما این دوره با زبان سی‌شارپ و در محیط Visual Studio این مطلب را توضیح می‌دهد. طبیعتاً برخی از نکات گفته شده دراین دوره برای خیلی از زبان‌های برنامه‌نویسی می‌توانند استفاده شوند زیرا مفهومی هستند. پیش‌نیاز این دوره چیست؟آشنایی با زبان برنامه‌نویسی سی‌شارپ یا هر زبان دیگری
دوره آموزش Clean Codeبا محمد صالح زارعی دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط محمد صالح زارعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Clean Codeبا محمد صالح زارعی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی آقایی

با سلام و خسته نباشید. با توجه به اینکه دوره کاملا مشاهده شد باید عرض کنم دوره تاٍیر گذاری مثبتی نداشت و بیشترین عیب در نحوه ی گویش استاد دوره میباشد. با کمال احترام و تشکر از استاد دوره .

mohammd925

سلام استاد خسته نباشید از برگزاری این دوره بسیار ممنونم نکات واقعا مفید بودند

محمد صالح زارعی (مدرس)

با سلام خدمت شما کاربر گرامی خواهش میکنم موفق باشید

مبین حسن پور

بسیار بسیار عالی ممنون استاد

محمد صالح زارعی (مدرس)

با سلام خدمت شما کاربر گرامی نظر لطف شماست موفق باشید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی