اطلاعات دوره
آموزش پیاده سازی الگوریتم ازدحام ذرات (PSO) در متلببا حسین سینائی
مسیر آموزشی

آموزش پیاده سازی الگوریتم ازدحام ذرات (PSO) در متلببا حسین سینائی

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:حسین سینائی4.4
  • زمان:2 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش پیاده سازی الگوریتم ازدحام ذرات (PSO) در متلبالگوریتم ازدحام ذرات یکی از الگوریتم های فراابتکاری الهام گرفته شده از طبیعت می باشد که توسط آقای راسل ابرهارت و جیمز کندی در سال 1995 پیشنهاد شد. این الگوریتم دارای اساس بسیار ساده ای می باشد، اما در عین سادگی یکی از قدرتمندترین ها در حوزه ی خود می باشد. این الگوریتم برای رسیدن به جواب بهینه به تابع هدف نیاز دارد و این امر باعث شده که در بازه ی وسیعی از مسائل مورد استفاده قرار گیرد. در این آموزش ما با الگوریتم ازدحام ذرات از صفر تا صد آشنا خواهیم شد و آن را در متلب پیاده سازی خواهیم کرد. این الگوریتم زیر مجموعه الگوریتم های فرا ابتکاری می باشد که برای یافتن جواب بهینه تعدادی از ذرات را در فضای جستجوی مسئله می فرستد و هنگام یافتن جواب مورد نیاز الگوریتم به پایان می رسد. سرفصل هایی که در این دوره با آن ها آشنا خواهیم شد به قرار زیر هستند:·  آشنایی کامل با الگوریتم ازدحام ذرات و ریاضیات آن·  پیاده سازی کامل الگوریتم ازدحام ذرات در متلبآشنایی با توابع Sphere و RosenBrock پیش نیاز: زبان برنامه نویسی متلب
دوره آموزش پیاده سازی الگوریتم ازدحام ذرات (PSO) در متلببا حسین سینائی دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط حسین سینائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیاده سازی الگوریتم ازدحام ذرات (PSO) در متلببا حسین سینائی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

arman-namazi

خوب بود ممنون از شما بزرگوار

حسین سینائی (مدرس)

خواهش میکنم دوست عزیز خیلی خوشحالم تونستم ذره به علم گرانبهای شما اضافه کنم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی