اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پیش‌نیازها و چالش‌های شروع کسب‌وکارهای خرد در ایران
مسیر آموزشی

آموزش پیش‌نیازها و چالش‌های شروع کسب‌وکارهای خرد در ایران

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش پیش‌نیازها و چالش‌های شروع کسب‌وکارهای خرد در ایران مناسب تمام افرادی است که قصد دارند با حداقل ریسک و همچنین حداقل سرمایه کسب‌وکار شخصی خود را آغاز کنند. ازآنجاکه هر حرکتی مهم‌ترین قدمش، همانا قدم اول است ما در این دوره قصد داریم به شما کمک کنیم تا قدم‌های اولیه شروع کسب‌وکار شخصی خودتان را با آگاهی کامل بردارید. این دوره برای دانش‌آموزان، دانشجویان، زنان، مردان، شاغلین و بازنشستگان محترم مناسب است و پیش‌نیاز آن تنها داشتن انگیزه‌ای قوی برای شروع یک کسب‌وکار موفق است. شما در این دوره یاد می‌گیرید که چگونه ایده مناسبی را پیدا کنید، آن ایده را تجزیه‌وتحلیل کنید و گام‌به‌گام تا پیاده‌سازی و استارت آن به‌عنوان یک کسب‌وکار پیش بروید. ما در این دوره به شما اداره یک کسب‌وکار را آموزش نمی‌دهیم و تمرکز اصلی بر پیش‌نیازها و چالش‌های شما قبل از شروع حرکت کاری‌تان است، هر چند که سعی کردیم برخی نکات حیاتی در حین فعالیت را هم‌خدمتتان عرض کنیم. دوره آموزش پیش‌نیازها و چالش‌های شروع کسب‌وکارهای خرد در ایران برای آن دسته عزیزانی مناسب است که قصد دارند باانگیزه و هدف مشخص، کسب‌وکار شخصی خود را با حداقل ریسک و سرمایه آغاز نمایند. ما در این دوره با شما درباره پیچیدگی‌ها و موانعی صحبت خواهیم کرد که عدم جدی‌گرفتن آن‌ها می‌تواند ضربات بعضاً جبران‌ناپذیری چه قبل شروع کار و چه حین کار به شما وارد نماید. من در این دوره به‌عنوان یک دوست تجربیات شخصی خود، خروجی ده‌های مصاحبه و گفتگو و همچنین نتیجه مطالعه ده‌ها کتاب و صدها مقاله را با شما سروران خودم به اشتراک می‌گذارم و امیدوارم که با مباحث مطرح در این دوره توانسته باشم سؤالات شما را در زمینه فرایندهای موفق شروع کسب‌وکارهای خرد در ایران پاسخ بدهم.
دوره آموزش پیش‌نیازها و چالش‌های شروع کسب‌وکارهای خرد در ایران دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی مصدقی نقندر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیش‌نیازها و چالش‌های شروع کسب‌وکارهای خرد در ایران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی