اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پردازش داده‌ها: پاکسازی داده‌ها
مسیر آموزشی

آموزش پردازش داده‌ها: پاکسازی داده‌ها

209,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 209,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره "آموزش پردازش داده‌ها: پاکسازی داده‌ها" در کورسرا، که توسط گوگل ارائه می‌شود، به گونه‌ای طراحی شده است که مهارت‌های لازم برای پاکسازی و پردازش داده‌ها را به یادگیرندگان آموزش دهد. این دوره بخشی از برنامه گواهی تحلیل داده گوگل است و بر تکنیک‌های عملی و کاربردی برای تبدیل داده‌های خام و کثیف به فرمت قابل استفاده برای تحلیل تاکید دارد. در طول دوره، یادگیرندگان با انواع مختلف یکپارچگی داده‌ها آشنا می‌شوند، ریسک‌های مربوط به یکپارچگی داده‌ها را شناسایی می‌کنند، و توابع پایه SQL را برای پاکسازی متغیرهای رشته‌ای در یک پایگاه داده اعمال می‌کنند. برنامه درسی شامل ابزارها و تکنیک‌های مختلف پاکسازی داده‌ها، از جمله استفاده از صفحات گسترده و کوئری‌های SQL است. علاوه بر این، دانشجویان یاد می‌گیرند که نتایج پاکسازی داده‌های خود را بررسی و گزارش کنند، اطمینان حاصل کنند که داده‌ها به درستی و با شفافیت برای فرآیند آماده‌سازی آماده شده‌اند. در پایان دوره، شرکت‌کنندگان درک کاملی از اصول پاکسازی داده‌ها خواهند داشت و قادر خواهند بود کوئری‌های پایه SQL را برای مدیریت پایگاه داده توسعه دهند
دوره آموزش پردازش داده‌ها: پاکسازی داده‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Career Certificates مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 209,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پردازش داده‌ها: پاکسازی داده‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی