اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع مشاوره تحصیلی فربن
مسیر آموزشی

آموزش جامع مشاوره تحصیلی فربن

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 دوره جامع مشاوره فربن با هدف آموزش اصول مطالعه و موفقیت در کنکور سراسری تولید شده است. تلاش کردیم تا تمامی نکاتی که یک دانش‌آموز کنکوری نیاز دارد تا خود را برای کنکور سراسری آماده کند را در این دوره گرد آوری کنیم .  در فصل اول دوره به بررسی خودشناسی و هدف شناسی می‌پردازیم که پایه و اساس شروع هر مسیری است.   در فصل دوم به بررسی نحوه مطالعه اصولی پرداختیم و روش مطالعه هر درس را به صورت کامل شرح دادیم. همین طور به اصول نوشتن برنامه درسی پرداختیم و تمامی نکات یک برنامه خوب را بررسی کردیم تا بعد از مشاهده این فصل شما بتوانید برنامه مطالعه درسی خود را خودتان تهیه کنید.   در فصل سوم به اصول تمرین و تست زنی پرداختیم. اینکه یک تمرین خوب چه ویژگی‌هایی دارد و اصلاً از کجا می‌توانیم تست و تمرین خوب پیدا کنیم. همین طور موضوع بسیار مهم آزمون آزمایشی را مورد بررسی قراردادیم از نحوه آمادگی برای آزمون تا کارهایی که در جلسه آزمون باید انجام داد و همین طور اصول تحلیل آزمون را به طور مفصل شرح دادیم تا شما بتوانید بعد از مشاهده این فصل به خوبی تست و تمرین حل کنید و با قدرت در آزمون‌ها شرکت کنید و نقاط ضعف و قوت خود را مشخص کنید.   در فصل چهارم به مسائلی پرداختیم که بر کیفیت مطالعه تأثیرگذار هستند. مسائلی مثل شناخت ذهن، خواب خوب، راه‌های افزایش تمرکز و...  این دوره برای هرسه رشته ریاضی و تجربی و انسانی و هر سه پایه دهم و یازدهم و دوازدهم کاملاً مناسب و بهینه شده است و تمامی دانش آموزان می‌توانند از آن بهره ببرند.آنچه در این دوره می آموزید :آموزش شناخت فردیآموزش  هدف گذاری و نحوه حرکت به سمت اهدافآموزش مطالعه دروس به تفکیک هر درسآموزش مطالعه برای امتحانات تشریحیآموزش مطالعه ویژه امتحان نهاییآموزش اصول تست زنی و تحلیل تست برای کنکورآموزش روش انتخاب کلاس و کتاب آموزش نحوه تحلیل آزمون و مهارت های آزمون دهیآموزش خلاصه نویسی هر درس به تفکیک دروسآموزش مرور و جمع بندی دروس برای کنکورآموزش مدیریت ذهن آموزش رفع مشکلات مطالعه از قبیل کند خوانی، پرش ذهن و ... 
دوره آموزش جامع مشاوره تحصیلی فربن دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط احسان سهراب قزوینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع مشاوره تحصیلی فربن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی