اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اکسپرسیونیسم آزاد - نقاشی بی حد و مرز
مسیر آموزشی

آموزش اکسپرسیونیسم آزاد - نقاشی بی حد و مرز

79,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 79,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:Christopher Clark0
  • زمان:1 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آیا تازه به نقاشی روی آورده‌اید و از اینکه از کجا شروع کنید یا چگونه به آن بوم خالی ترسناک نزدیک شوید بدون اینکه آن را "خراب" کنید، می‌ترسید؟ آیا نقاش ماهری هستید که در یک‌چرخه گیر کرده‌اید یا از نقاشی‌های طولانی و خسته‌کننده که هیجان ندارند، خسته شده‌اید؟ آیا به دنبال تجربه‌ای احساسی و کاتارتیک باهنر هستید که اجازه دهد احساساتتان را تخلیه کنید؟ این دوره برای همه شماست. ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه احتیاط را به باد بسپارید و فقط با رویکردی آزاد و بدون نگرانی نقاشی کنید که دوباره نقاشی را سرگرم‌کننده می‌کند. هیچ‌کس تماشایتان نمی‌کند، هیچ انتظاری وجود ندارد و شما آزادید که فقط خلق کنید. خواهید دید که نقاشی شما به بازتابی از خودتان تبدیل می‌شود، همان‌طور که تمام افکار، احساسات و روحتان را بیرون می‌ریزید و روی بوم می‌آورید تا لذت ببرید. از نقاشی لذت ببرید و در این مسیر کمی درباره خودتان بیاموزید. شاید به نظر کلیشه‌ای بیاید، اما واقعاً خیلی سرگرم‌کننده است. برای نقاشان با هر سطح مهارتی. ما این دوره را با استفاده از رنگ‌های اکریلیک و مواد بسیار ارزان‌قیمت تدریس می‌کنیم تا برای همه قابل دسترس تر باشد. از دیدن هنر زیبایی که درون شماست و آماده است تا روی بوم به نمایش درآید، شگفت‌زده خواهید شد!
دوره آموزش اکسپرسیونیسم آزاد - نقاشی بی حد و مرز دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Christopher Clark مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 79,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اکسپرسیونیسم آزاد - نقاشی بی حد و مرز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی