اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مانیتورینگ زبیکس
مسیر آموزشی

آموزش مانیتورینگ زبیکس

909,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 909,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با وجود یک سیستم نرم‌افزاری، دردسترس‌بودن شناخت نقاط ضعف آن و همچنین تشخیص سریع مشکل، یکی از الزامات هر سیستم نرم‌افزاری است که با استفاده از یک ابزار مانیتورینگ خوب و جامع می‌توانیم به این هدف برسیم. یکی از ابزارهای مطرح دنیای IT به جهت مانیتورینگ سرویس‌ها، نرم‌افزار زبیکس است. این ابزار باتوجه‌به جامعه افراد استفاده‌کننده بالا، به‌روزرسانی‌های خوب، متن‌باز بودن، رایگان بودن و روش‌های مختلف نصب و همچنین دقت بالا، به یکی از ابزارهای مهم دنیای مانیتورینگ تبدیل شده است. در این دوره ابتدا با مفاهیم و ساختار نرم‌افزار مانیتورینگ زبیکس آشنا می‌شوید. سپس به بررسی نصب و راه‌اندازی پرداخته می‌شود که شامل راه‌اندازی زیرساخت خود سرویس زبیکس، پروکسی‌ها و Agentها می‌شود (2 نوع روش نصب را بررسی می‌کنیم). در فصول بعدی به آشنایی با بخش‌ها و امکانات آن می‌پردازیم. همچنین سعی می‌کنیم نحوه اتومات‌سازی پیاده‌سازی اجزای مختلف را ببینیم. در فصول بعدی به سراغ مانیتورینگ سرویس‌های مختلف می‌پردازیم و همچنین نحوه ارسال آلارم‌ها از طریق بسترهای مختلف همانند پیام‌رسان‌ها و پیامک را بررسی کرده و در طول دوره و پایان دوره با استفاده از تمرینات و سؤالات مختلف سعی در تمرین مطالب مرور شده می‌پردازیم.
دوره آموزش مانیتورینگ زبیکس دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیر مهدی آجودانی نمینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 909,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مانیتورینگ زبیکس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی