اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ارتباطات و مذاکره در زمینه‌ی پاداش‌ها
مسیر آموزشی

آموزش ارتباطات و مذاکره در زمینه‌ی پاداش‌ها

129,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 129,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Neelie Verlinden0
  • زمان:1 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دورهٔ «ارتباطات و مذاکره در زمینهٔ پاداش‌ها» به شما کمک می‌کند تا بستهٔ پاداش مناسبی را ارائه دهید و کاندیداها را با موفقیت جذب کنید. بستهٔ پاداش مناسب، کلید جذب کاندیداها است. در این دوره، شما خواهید آموخت که چگونه یک استراتژی پاداش جذاب ایجاد کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه بستهٔ پاداش را به طور مؤثر به کاندیداها منتقل کنید و از استراتژی‌های مذاکره برای ترغیب کاندیداها به پذیرش پیشنهاد شما استفاده کنید. در این دوره شما با نقش پاداش‌ها در مراحل مختلف فرایند استخدام آشنا می‌شوید. اهمیت یک استراتژی پاداش و چگونگی پیوند آن با برند کارفرما را یاد می‌گیرید. همچنین خواهید آموخت که چگونه پاداش مناسب را برای کاندیداها تعیین کنید و فرایند مذاکرهٔ پاداش‌ها را بهینه‌سازی کنید تا کاندیداها را با موفقیت جذب کنید. این دوره به شما ابزارها و تکنیک‌هایی ارائه می‌دهد که برای ایجاد و ارتباط یک استراتژی پاداش مؤثر و موفق ضروری هستند. با درک نقش پاداش‌ها در مراحل مختلف استخدام و یادگیری چگونگی تعیین پاداش مناسب، می‌توانید فرایند مذاکره را بهبود بخشید و کاندیداهای مناسب را جذب کنید. این دوره به شما کمک می‌کند تا نه تنها کاندیداهای برتر را جذب کنید، بلکه آنها را با یک بستهٔ پاداش جذاب و متقاعدکننده نگه دارید.
دوره آموزش ارتباطات و مذاکره در زمینه‌ی پاداش‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Neelie Verlinden مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 129,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ارتباطات و مذاکره در زمینه‌ی پاداش‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی