اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برندینگ کارفرما و بازاریابی استخدام
مسیر آموزشی

آموزش برندینگ کارفرما و بازاریابی استخدام

159,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 159,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Phil Strazzulla0
  • زمان:2 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

جذب استعدادهای برتر، کلید موفقیت هر سازمانی است. دوره برند کارفرما و بازاریابی استخدام به شما می‌آموزد تا با ایجاد یک برند کارفرمایی جذاب، سازمان خود را به عنوان کارفرمای منتخب برای بهترین افراد معرفی کنید. در این دوره، با نحوه‌ی تدوین و اجرای یک استراتژی برند کارفرما که مورد توجه کاندیداهای ایده‌آل شما قرار گیرد، آشنا خواهید شد. همچنین، با تاکتیک‌های مختلف بازاریابی استخدام برای ایجاد هیجان، اعتبار و اعتماد به سازمان خود، به منظور جذب حداکثری نیروی کار متخصص، آشنا می‌شوید. با شرکت در این دوره قادر خواهید بود: ارزش برند کارفرما را برای استراتژی استخدام خود درک کنید. قیف کامل استخدام (end-to-end hiring funnel) و نقش بازاریابی استخدام را بررسی نمایید. اهداف برند کارفرما را تعیین کرده و منابع مورد نیاز برای دستیابی به آن‌ها را شناسایی کنید. با اندازه‌گیری بازگشت سرمایه (ROI) برند کارفرما، نقاط ضعف را شناسایی کرده و به طور مداوم آن را بهبود بخشید. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ متخصصان منابع انسانی که به دنبال بهبود استراتژی جذب نیروی خود هستند. مدیران بازاریابی که می‌خواهند برند کارفرما را در استراتژی‌های کلی سازمان ادغام کنند. کارآفرینان و صاحبان کسب و کار که به دنبال جذب و حفظ بهترین استعدادها هستند. با شرکت در دوره برند کارفرما و بازاریابی استخدام، می‌توانید یک استراتژی جذب نیروی قدرتمند ایجاد کرده و سازمان خود را به آهنربایی برای جذب بهترین افراد تبدیل کنید!
دوره آموزش برندینگ کارفرما و بازاریابی استخدام دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Phil Strazzulla مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 159,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برندینگ کارفرما و بازاریابی استخدام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی