اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برخورد با مشتریان سرسخت در فروش B2B
مسیر آموزشی

آموزش برخورد با مشتریان سرسخت در فروش B2B

69,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 69,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Chris Croft4.6
  • زمان:1 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مواجهه با مشتریان سرسخت، یکی از دشوارترین بخش‌های کار یک فروشنده B2B است. این مشتریان می‌توانند به راحتی فرصت‌های فروش را از بین ببرند، کار شما را به طور قابل توجهی سخت‌تر کنند و در برخی موارد، اعتماد به نفس حرفه‌ای و سلامت روان شما را به طور کامل تحت تأثیر قرار دهند. این دوره، به شما کمک می‌کند تا بر این چالش‌ها غلبه کنید. در این دوره، نکات عملی و قابل اجرا در زمینه برخورد با مشتریان سرسخت را فرا خواهید گرفت. در این دوره چه چیزی یاد خواهید گرفت؟ مدیریت شخصیت‌های چالش‌برانگیز: روش‌های ساده و کاربردی برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان سرسخت را کشف خواهید کرد. درک و بهبود موقعیت‌های دشوار فروش: رازهای درک و حتی بهبود موقعیت‌های دشوار فروش را خواهید آموخت و یاد می‌گیرید که چگونه آن‌ها را به روابط پربار و بلندمدت تبدیل کنید. غلبه بر موانع رایج مشتری: مربیان این دوره به شما نشان خواهند داد که چگونه بر موانع رایج ایجاد شده توسط مشتریان غلبه کنید و از هر موقعیت منحصر به فرد، بهترین بهره را ببرید. با شرکت در این دوره، مهارت‌های خود را در زمینه برخورد با مشتریان سرسخت تقویت کرده و یاد می‌گیرید که چگونه چالش‌ها را به فرصت‌هایی برای ایجاد روابط ماندگار تبدیل کنید.
دوره آموزش برخورد با مشتریان سرسخت در فروش B2B دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Chris Croft مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 69,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برخورد با مشتریان سرسخت در فروش B2B را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی