اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تکنیک گرانولاسیون در آبرنگ
مسیر آموزشی

آموزش تکنیک گرانولاسیون در آبرنگ

89,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 89,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Elina Zhelyazkova0
  • زمان:3 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

*لازم به ذکر است که زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی صورت گرفته است.* یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آبرنگ که باعث خاص بودنش می‌شود، گرانولاسیون(دانه‌دانه) شدن است. این خاصیت می‌تواند برای رسیدن به جلوه‌های جادویی استفاده شود، اما اگر با آن آشنا نباشید، ممکن است نقاشی شما را خراب کند. بنابراین، امروز از شما دعوت می‌کنم به من بپیوندید تا باهم این ویژگی جذاب رنگ‌ها را کشف کنیم، آن را به طور کامل یاد بگیریم و به نفع خودمان از آن استفاده کنیم! احتمالاً بسیاری از شما هم مثل من، گرانولاسیون(دانه‌دانه شدن) را به طور اتفاقی کشف کرده‌اید. چند سال پیش این اتفاق در یکی از نقاشی‌های من افتاد و مطمئن نبودم که اشتباه کرده‌ام یا مشکلی در رنگ‌هایم وجود دارد. بعدها متوجه شدم که نه تنها مشکلی وجود ندارد، بلکه این زیباییِ برخی رنگدانه‌هاست و می‌توان از آن برای خلق جلوه‌های شگفت‌انگیزی استفاده کرد. شروع به کاوش درباره‌ی آن کردم و خیلی زود مجذوبش شدم. انگار رنگ‌ها خودشان به تنهایی نقاشی می‌کردند - آن‌ها به راحتی چیزهایی را خلق می‌کردند که من خودم به تنهایی قادر به انجامش نبودم. در این کلاس می‌خواهم دانش خودم را در مورد رنگ‌های دانه‌دانه با شما به اشتراک بگذارم. برای کمک به ما در این مسیر، تصمیم گرفتم یکی از موضوعات مورد علاقه‌ام برای نقاشی را با خود بیاورم - معماری قدیمی. ساختمان‌های قدیمی، درهای روستایی و دیوارهای در حال تخریب را بسیار جذاب می‌دانم. چیز خاصی در مورد آن‌ها وجود دارد و در چند سال اخیر نمای ساختمان‌های قدیمی زیادی را نقاشی کرده‌ام! فکر می‌کنم رنگ‌های دانه‌دانه برای نقاشی ساختمان‌های قدیمی جذاب و واقع‌گرایانه ضروری هستند و این فرآیند را بسیار لذت‌بخش می‌دانم.
دوره آموزش تکنیک گرانولاسیون در آبرنگ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Elina Zhelyazkova مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 89,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تکنیک گرانولاسیون در آبرنگ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی