اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جادوی فروش در دیوار
مسیر آموزشی

آموزش جادوی فروش در دیوار

2,399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 2,399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره جادوی فروش در دیوار به شما کمک می‌کند تا به معنای واقعی کلمه، فروش خود را در دیوار افزایش دهید.باتوجه‌به تجربه موفق در فروش در سایت دیوار در چند پروژه مشاوره، حاصل تمام تجربیات خودم را در قالب یک دوره آموزشی جذاب تهیه کرده‌ام. فکر می‌کنم در ایران کسی نیست که با اپلیکیشن دیوار و امکانات فوق‌العاده آن آشنا نباشد، کسب‌وکارهای بسیاری از پتانسیل بالای این سایت در فروش غافل هستند، برخی هم در حال درج آگهی هستند و اما به نتایج جذابی دست پیدا نکرده‌اند.برای افزایش فروش در دیوار علاوه بر آموزش ۲۰ تکنیک منحصربه‌فرد که در پروژه‌های مختلف از آن نتیجه گرفته‌ایم، به شما اصولی را آموزش می‌دهم که در هر پلتفرمی بتوانید برای موفقیت از آن استفاده کنید . این دوره آموزشی کاملاً کاربردی و عملیاتی است و اگر از دیوار هنوز به نتیجه دلخواه دست پیدا نکرده‌اید، حتماً با مطالب این دوره آشنا نیستید. سرفصل های دوره جادوی فروش در دیوار چرا باید دیوار را به جای اینستاگرام انتخاب کنیم؟ تنها راز موفقیت در دیوار چیست؟ اقدامات اساسی قبل از درج تبلیغ در دیوار چیست؟ 5 امکان جذاب و کاربردی دیوار تبلیغ نویسی حرفه ای در سایت دیوار و تکنیک های آن اقدامات لازم بعد از درج تبلیغ در دیوار چیست؟ روش درج عناوین پرفروش و ترند براساس اصول سئو چه تصاویری در دیوار میفروشند؟ 20 تکنیک جادویی و منحصر بفرد افزایش فروش در دیوار ترفندهای فروش در دیوار با بازدهی بالا که به شما نمی‌گویند! فرمول تکرار موفقیت در دیوار+ 2 ابزار پیشنهادی و منحصربفرد زمان های طلایی درج آگهی چرا آگهی من زنگ خور ندارد؟ کدام شهرها آگهی بزنیم تا سریعتر نتیجه بگیریم؟ 3 راز تبدیل چت دیوار به پول نقد نکات طلایی قیمت گذاری در دیوار اگر مشتری گفت “قیمت گران است” چکار کنم؟ نکات مهم در هنگام معامله معرفی ربات های کاربردی دیوار تبلیغات بنری در دیوار چیست؟ ترفندهای مکالمه تلفنی در فروش جملات ممنوعه در مذاکره تلفنی با مشتری دیوار نحوه برخورد با ” نه “مشتری مدیریت شکایات مشتریان عصبانی سوالات هوشمندانه در ارتباط با مشتریان چیست؟ تکنیک های مذاکره و ارتباط با مشتریان انواع نیازهای مشتریان دیوار چیست؟ تکنیک 3f در فروش دیوار ترفندهای مدرن در بستن فروش چیست؟ در موقعیت های بداهه چه اقداماتی انجام دهیم؟ و…
دوره آموزش جادوی فروش در دیوار دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط حمید حاتم طهرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 2,399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جادوی فروش در دیوار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی