اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
پرفورمنس مارکتینگ مقدماتی: آنالیتیکس 4، تگ منیجر و بیشتر
مسیر آموزشی

پرفورمنس مارکتینگ مقدماتی: آنالیتیکس 4، تگ منیجر و بیشتر

1,129,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 1,129,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

به دوره اصول بازاریابی عملکردی خوش آمدید، جایی که ما قرار است اصول و مبانی بازاریابی دیجیتال، بازاریابی عملکردی، ساختار اصلی بازاریابی، شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) و بیشتر را یاد بگیریم. ما همچنین با ابزارهای مرتبط با بازاریابی عملکردی مانند گوگل آنالیتیکس ۴ و گوگل تگ منیجر از سطح پایه تا متوسط و پیشرفته آشنا خواهیم شد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه داده‌ها را دریافت و تحلیل کنیم، چگونه از داده‌ها برای بهینه‌سازی فرآیند بازاریابی استفاده کنیم، و حتی چگونه رویدادها و مخاطبان پیشرفته ویژه برای کسب و کار و کمپین‌های بازاریابی خود ایجاد کنیم. اگر آماده‌اید که در بازاریابی عملکردی بهتر شوید و بر ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس ۴ و گوگل تگ منیجر مسلط شوید، در دوره ثبت‌نام کنید و این سفر را با هم آغاز کنیم. گوگل آنالیتیکس ۴، یکی از کامل‌ترین آموزش‌های گوگل آنالیتیکس که می‌توانید پیدا کنید و همه چیز را درباره این ابزار از مبانی تا سطوح پیشرفته به شما آموزش می‌دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه حساب کاربری خود را تنظیم کرده و تمام قسمت‌های متصل به پنل ادمین را مدیریت کنید. شما یاد می‌گیرید که چگونه داده‌هایی که در گوگل آنالیتیکس دریافت می‌کنید را با داده‌های واقعی و تمرینات فراوان بخوانید و تحلیل کنید. یاد می‌گیرید که چگونه رویدادها، مخاطبان و تریگرهای مرتبط با کسب و کار خود را ایجاد کنید. همچنین یاد می‌گیرید که چگونه گزارش‌های سفارشی براساس نیازهای کسب و کار ایجاد کنید. گوگل تگ منیجر: در این بخش یاد خواهیم گرفت که چگونه حساب کاربری خود را تنظیم کنیم و با محیط آن آشنا شویم. یاد می‌گیریم که چگونه از تگ‌ها، تریگرها و متغیرها استفاده کنیم. یاد می‌گیریم که چگونه رویدادهای سفارشی و توصیه شده پیشرفته را ایجاد کنیم تا داده‌ها را در گوگل تگ منیجر دریافت کرده و به گوگل آنالیتیکس ارسال کنیم. همچنین تمرین خواهیم کرد که رویدادهای تجارت الکترونیک مانند رویداد خرید و بازپرداخت را ایجاد کنیم.
دوره پرفورمنس مارکتینگ مقدماتی: آنالیتیکس 4، تگ منیجر و بیشتر دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط پویا اعتمادی راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,129,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پرفورمنس مارکتینگ مقدماتی: آنالیتیکس 4، تگ منیجر و بیشتر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی