اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول و مبانی برنامه نویسی با زبان اسکرچ SCRATCH ویژه نوجوانان و جوانان
مسیر آموزشی

آموزش اصول و مبانی برنامه نویسی با زبان اسکرچ SCRATCH ویژه نوجوانان و جوانان

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این دوره کاملا منطبق با استاندارد سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای کشور در ( آموزشگاه هوش مصنوعی ) ارائه شده است. در این دوره مهارت آموزان در هر سنی می‌توانند با استفاده از زبان برنامه‌نویسی اسکرچ که محصول دانشگاه MIT نیز می‌باشد، به ادبیات و دستور زبان دنیای برنامه نویسی به صورت کامل و جامع آشنا شوند و با مفاهیم شی گرایی در برنامه نویسی نیز ارتباط برقرار کنند. همچنین شما می‌توانید در کنار آموزش اصول و مبانی برنامه نویسی، مهارت تولید انیمیشن و بازی‌های 2D را هم بیاموزید. اسکرچ به عنوان (دروازه ورود به دنیای برنامه نویسی) شناخته می‌شود. زبان این دوره فارسی است اما تمامی اصطلاحات تخصصی برنامه نویسی به زبان انگلیسی ارائه می‌گردد. این دوره مناسب تمامی افرادی است که می‌خواهند به صورت اصولی با دنیای برنامه نویسی آشنا شوند.رویکرد این دوره برای نوجوانان و جوانان و بزرگسالان مناسب است و کودکان زیر کلاس ششم اگر به زبان انگلیسی اندکی آشنایی دارند می‌توانند از این دوره بهترین بهره را ببرند. پس از گذراندن این دوره شما می‌توانید به هر زبان برنامه نویسی دلخواه بدون هیچ مشکلی ورود کنید. در این دوره شما تمامی مفاهیم بنیادی و کلیدی تمام زبان های برنامه نویسی را خواهید آموخت که عناوین آنها به شرح زیر است: back,front,UI,UX sprite and backdrop(object) oop function Bug & Debug event value condition loop conditional loop variable broadcast clone operator boolean expression define function extension دوره آموزش اسکرچ مقدماتی: سفری به دنیای برنامه‌نویسی برای نوجوانان و جوانان! آیا به دنبال راهی جذاب و سرگرم‌کننده برای آموزش برنامه‌نویسی به فرزندانتان یا ارتقای مهارت‌های خود در این زمینه هستید؟ دوره آموزش اسکرچ مقدماتی ما، دروازه‌ای به دنیای شگفت‌انگیز برنامه‌نویسی را به روی شما می‌گشاید! این دوره به طور خاص برای نوجوانان و جوانان در سنین 12 تا 18 سال طراحی شده است. در این دوره، با زبانی ساده و قابل فهم، مفاهیم پایه برنامه‌نویسی را با استفاده از زبان برنامه‌نویسی محبوب اسکرچ آموزش می‌بینید. با گذراندن دوره آموزش اسکرچ مقدماتی چه چیزهایی یاد خواهید گرفت؟ در طول این دوره، با مفاهیم بنیادی برنامه‌نویسی مانند ساختار برنامه، متغیرها، عملگرها، دستورات شرطی و حلقه‌ها آشنا می‌شوید. همچنین، یاد می‌گیرید که چگونه با استفاده از بلوک‌های تصویری اسکرچ، انیمیشن‌های جذاب، بازی‌های تعاملی و پروژه‌های خلاقانه بسازید. مزایای شرکت در دوره آموزش اسکرچ مقدماتی: یادگیری مفاهیم پایه برنامه‌نویسی به روشی ساده و جذاب استفاده از زبان برنامه‌نویسی اسکرچ که برای کودکان و نوجوانان مناسب است ساخت انیمیشن‌های جذاب، بازی‌های تعاملی و پروژه‌های خلاقانه تقویت تفکر منطقی، حل مسئله و خلاقیت آمادگی برای یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی پیشرفته‌تر  دوره آموزش اسکرچ مقدماتی برای چه کسانی مناسب است؟ نوجوانان و جوانان در سنین 12 تا 18 سال معلمان و مربیان والدینی که می‌خواهند به فرزندانشان برنامه‌نویسی را آموزش دهند افرادی که به دنبال یادگیری برنامه‌نویسی به روشی ساده و سرگرم‌کننده هستند
دوره آموزش اصول و مبانی برنامه نویسی با زبان اسکرچ SCRATCH ویژه نوجوانان و جوانان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سید امید احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول و مبانی برنامه نویسی با زبان اسکرچ SCRATCH ویژه نوجوانان و جوانان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی