اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
متالوگ با پدر علم مدیریت ایران
مسیر آموزشی

متالوگ با پدر علم مدیریت ایران

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

متالوگ اولین‌بار توسط گرگوری بیتسون (Bateson, 1972) معرفی شد و به عنوان یک شکل تجربی از مکالمه توصیف گردید که ساختار آن باید تعارض‌های موجود در موضوع مورد بحث را انعکاس دهد. در علم مدیریت نیز، متالوگ می-تواند به عنوان یک ابزار مؤثر برای بررسی چالش‌ها و مسائل پیچیده و نوآوری‌های مدیریتی مورد استفاده قرار گیرد. این شیوه مکالمه این امکان را فراهم می‌کند که دیدگاه‌ها و تجارب مختلف افراد را در مورد یک موضوع مشخص جمع‌آوری و که الگوهای تفکر و رویکردهای جدید برای حل مسائل سازمانی مطرح شود. همچنین، متالوگ از ابزارهایی است که به محققان اجازه می‌دهد تا با دیدگاه‌های متفاوت از مسائل پیچیده و متغیر مدیریتی آشنا شده و به دست آوردن درک عمیق‌تری از آنها را تسهیل می نماید. در سری برنامه های متالوگ با استاد دکتر سید مهدی الوانی به عنوان پدر علم مدیریت ایران، به بحث و گفتگویی عمیق درباره چالش‌ها و مفاهیم مدیریتی در دنیای امروزی پرداخته می شود. متالوگ یک گفتگوی تاملی و کاوشی است، با هدف ایجاد فضایی برای تبادل اندیشه و دیدگاه‌های نوین در زمینه مدیریت و در نهایت ارائه یافته ها، بینش ها و روندهای آینده به محققان و علاقه مندان این رشته (به ویژه مدیریت دولتی، مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی). همچنین این برنامه به دنبال پیشبرد مفهوم متالوگ به عنوان یک رویکرد برای تحقیقات در زمینه مدیریت است. یافته های این فراگفتمان در چهار بخش های مختلفی همچون ایده و واقعیت، تئوری پردازی، تعریف سازمان، نقش انسان و توجه به رفتار آن در سازمان و همچنین آینده مدیریت (نظر و عمل) تحلیل گردیده است. امید است که نتایج این برنامه به توسعه علم مدیریت و بهبود عملکرد افراد، سازمان‌ها و کشور عزیزمان کمک نماید.
دوره متالوگ با پدر علم مدیریت ایران دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سید مهدی الوانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره متالوگ با پدر علم مدیریت ایران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی