اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش Call File در استریسک
مسیر آموزشی

آموزش Call File در استریسک

829,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 829,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

استریسک (Asterisk) نرم‌افزاری مدرن و پرکاربرد در صنعت ارتباطات است که برای اهداف بازاریابی، از قابلیتی به نام Call File استفاده می‌کند. این قابلیت برای ارتباط با مشتری و واحد پشتیبانی نیز کاربرد دارد. با Call File می‌توان تماس‌های خودکار را برنامه‌نویسی کرد. مثلاً زمانی که شما با شرکتی تماس می‌گیرید و قبل از وصل شدن به کارشناس توسط یک صدای ضبط شده راهنمایی می‌شوید، آن تماس با Call File برنامه‌نویسی شده ‌است. در حال حاضر شرکت‌ها به‌خصوص شرکت‌های اینترنتی نیاز روزافزونی به برنامه‌نویس سیستم‌های تلفنی دارند. موقعیت‌های شغلی مربوط به این مهارت به همین خاطر از حقوق و مزایای خوبی برخوردارند. دوره آموزش Call File در استریسک با هدف آموزش این قابلیت هم در استریسک در مکتب خونه تهیه و تدوین شده است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. دوره آموزش Call File در استریسک حالا که به اهمیت Call File در استریسک پی بردیم، قصد داریم راهکار مناسبی جهت یادگیری آن به شما معرفی کنیم. آموزش الکترونیک یا همان E-Learning باعث شده است که یادگیری مهارت‌های مختلف دیگر کاری سخت، دور از دسترس و هزینه‌بر نباشد. مکتب‌خونه یکی از ارائه‌دهندگان این نوع آموزش است. دوره آموزش Call File استریسک توسط مکتب‌خونه و در قالب یک فایل 93 دقیقه‌ای فیلم آموزشی از پیش ضبط شده به شما ارائه می‌شود. سرفصل‌های دوره آموزش Call File در استریسک سرفصل‌های دوره آموزش Call File به صورت زیر هستند: معرفی Call File‌ها و انواع جریان‌های اجرایی در آن بررسی ساختار یک Call File بررسی نکات مهم و عیب‌یابی در حین کار با Call File‌ها معرفی دستورات لینوکس که در پیاده‌سازی سناریوها از آن‌ها استفاده خواهد شد (chmode, touch,….) پیاده‌سازی ۲ مثال با ۲ جریان اجرایی مختلف ساخت کمپین‌های خودکار تبلیغاتی و تماس خودکار دوره آموزش Call File در استریسک برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره برای تمام مدیران و کارشناسان آی‌تی، برنامه‌نویسان سیستم‌های تلفنی، علاقه‌مندان VoIP و مسائل مربوطه، مدیران شبکه، مدیران و کارشناسان تبلیغات و فروش و مسئولان واحد پشتیبانی و علاقه‌مندان به اختیار کردن این موقعیت‌های شغلی مناسب است. هدف از دوره آموزش Call File در استریسک چیست؟ اختراع تلفن در سال 1876 باعث ایجاد انقلابی در صنعت ارتباطات شد. این اختراع که در ابتدا تنها به انتقال صدا اختصاص داشت، در ادامه پایه‌گذار تکنولوژی‌های دیگری مثل فکس، اینترنت dial-up و اینترنت پرسرعت شد. تلفن‌ها در حال حاضر نیز عضو جدانشدنی هر فرد و هر خانه‌ای هستند. یکی از کاربردهای مدرن تلفن، بازاریابی تلفنی است. استریسک نرم‌افزاری است که به شما اجازه کنترل کردن تماس‌های تلفنی، گرفتن تماس‌های دسته‌ای و کنترل تماس‌های VoIP را با برنامه‌نویسی می‌دهد. در این دوره آموزش Call File در استریسک قصد داریم که شما را با ابزاری مهم برای استفاده‌های بازاریابی آشنا کنیم.
دوره آموزش Call File در استریسک دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد یزدی‌زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 829,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Call File در استریسک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی