اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استراتژی‌های فروش در شرایط رکود اقتصادی
مسیر آموزشی

آموزش استراتژی‌های فروش در شرایط رکود اقتصادی

119,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 119,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Scott K. Edinger0
  • زمان:32 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در زمان رکود اقتصادی، ممکن است مشتریان شما در مورد مسائل مالی خود با دقت بیشتری فکر کنند، اما این وضعیت فرصتی را نیز فراهم می‌کند تا شما سهم بازار خود را افزایش داده و محصولات و خدمات جدیدی را عرضه کنید. در این دوره، اسکات ک. ادینگر راهبردهای خاص و عملی را به شما نشان می‌دهد که به شما امکان می‌دهد از فرصت‌هایی که رکود اقتصادی فراهم می‌کند بهره‌برداری کنید. او به شما آموزش می‌دهد که چگونه اهداف کسب و کار خود را با استراتژی فروش هماهنگ کنید و اهمیت استفاده از تخصص را برای ورود زودهنگام به فرآیند فروش بیان می‌کند. همچنین، راه‌های استفاده از بینش‌های فروش و پذیرش نقش خود به عنوان یک مربی فروش را بررسی کنید. تفاوت تجربه فروش مشتری خود را با ارزش ایجاد کنید و نحوه ارائه بازخورد مؤثر را یاد بگیرید. سه شاخص کلیدی که تیم شما باید روی آنها تمرکز کند را کشف کنید. علاوه بر این، از دیدگاه یک فروشنده، بیاموزید که چگونه نیازهای پنهان را شناسایی کنید، از تماس‌های فروش برای ایجاد راه‌حل جدید برای مشتری خود استفاده کنید و یک فرآیند ارجاعی برای پر کردن خط لوله با مشتریان ایده‌آل خود توسعه دهید.  با شرکت در این دوره، مهارت‌ها و دانش لازم برای استفاده بهینه از فرصت‌های رکود اقتصادی را به دست خواهید آورد و می‌توانید به عنوان یک رهبر در زمینه فروش، سازمان خود را به سمت موفقیت هدایت کنید.
دوره آموزش استراتژی‌های فروش در شرایط رکود اقتصادی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Scott K. Edinger مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 119,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استراتژی‌های فروش در شرایط رکود اقتصادی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی