اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدمه‌ای در مهندسی نرم‌افزار
مسیر آموزشی

آموزش مقدمه‌ای در مهندسی نرم‌افزار

269,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 269,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Bethany Hudnutt0
  • زمان:5 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آیا به رشته پردرآمد مهندسی نرم‌افزار و چگونگی ورود به این حوزه علاقه‌مند هستید؟ این دوره برای شماست! با شرکت در این دوره، دانش‌پایه‌ای در زمینه توسعه نرم‌افزار، برنامه‌نویسی و نقش‌ها و مسیرهای شغلی هیجان‌انگیزی که صنعت IT ارائه می‌دهد، به دست خواهید آورد. با چرخه حیات توسعه نرم‌افزار (SDLC) و چارچوب‌ها و روش‌های مدرن توسعه نرم‌افزار مانند Agile و Scrum آشنا شوید. اصول اولیه برنامه‌نویسی و مبانی طراحی، معماری و استقرار را بررسی کنید. این دوره شامل چندین آزمایشگاه است که به شما تجربه عملی مهمی می‌دهد. این آزمایش‌ها شامل شروع کار با یک IDE، مبانی برنامه‌نویسی در Python و نوشتن برنامه "Hello World" به 10 زبان مختلف است. طبق برآوردهای اداره کار و آمار ایالات متحده، حوزه مهندسی نرم‌افزار با نرخ 22٪ درحال‌رشد است. علاوه بر مهندسان نرم‌افزار آینده، توسعه‌دهندگان فرانت‌اند، بک‌اند، فول‌استک حرفه‌ای‌های DevOps، این دوره برای افرادی که در حرفه‌های مرتبط مانند مدیران محصول و پروژه، مدیران IT، توسعه‌دهندگان اطلاعات، طراحان UI/UX و دیگرانی که با مهندسان نرم‌افزار ارتباط و تعامل دارند نیز مناسب است. شما با فرصت‌های شغلی مختلف و مسیرهای شغلی ممکن در زمینه مهندسی نرم‌افزار آشنا خواهید شد و همچنین از حرفه‌ای‌های صنعت درباره کارهای روزانه‌شان خواهید شنید.
دوره آموزش مقدمه‌ای در مهندسی نرم‌افزار دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Bethany Hudnutt مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 269,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمه‌ای در مهندسی نرم‌افزار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی