اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ترفندهای فروش
مسیر آموزشی

آموزش ترفندهای فروش

359,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 359,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره جامع، به دنیای جذاب فروش قدم می‌گذارید و با ترفندها و تکنیک‌های اثبات‌شده‌ای آشنا می‌شوید که به شما کمک می‌کنند تا به یک فروشنده فوق‌ستاره تبدیل شوید. فرقی نمی‌کند که در ابتدای مسیر فروش هستید یا به دنبال ارتقای مهارت‌های خود هستید، این دوره برای شما مفید خواهد بود. سرفصل‌های دوره: عمل متقابل: کلید ایجاد ارتباط با مشتریان و جلب اعتماد آنها کنجکاوی: هنر پرسیدن سوالات درست برای کشف نیازهای واقعی مشتریان کمبود: چگونه با ایجاد حس فوریت، مشتریان را به اقدام ترغیب کنید اثبات اجتماعی: قدرت نظرات و بازخوردها برای افزایش فروش سه باکس: فرمول ساده‌ای برای ارائه پیشنهادات غیرقابل‌رد فروش هر چیزی در 3 مرحله: سیستمی اثبات‌شده برای تبدیل هر مکالمه‌ای به معامله 3 نکته برای فروش هر چیزی با ویدئو: از قدرت ویدئو برای جذب مشتریان و افزایش فروش استفاده کنید افزایش فروش: تکنیک‌های قدرتمند برای افزایش مداوم فروش میانبر افزایش فروش: راه‌هایی برای صرفه‌جویی در زمان و افزایش کارایی چگونه متقاعد کنیم: هنر متقاعد کردن مشتریان به خرید از شما نحوه تاثیرگذاری: ایجاد یک تاثیر مثبت و ماندگار بر روی مشتریان ایجاد ارتباط با مشتری: ساختن روابط پایدار با مشتریان که منجر به فروش‌های بیشتر می‌شود بستن یک معامله: تکنیک‌های حرفه‌ای برای نهایی کردن معاملات و کسب سود بیشتر این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ فروشندگان در هر سطحی از تجربه کارآفرینان و صاحبان کسب و کار هر کسی که به دنبال افزایش مهارت‌های متقاعدسازی خود است با ثبت نام در این دوره، به موارد زیر دسترسی خواهید داشت:edited 15:21
دوره آموزش ترفندهای فروش دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط وبسایت آموزشی Robin & Jesper مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 359,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ترفندهای فروش را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی