اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جمع‌بندی و حل تمرین فیزیک 1
مسیر آموزشی

آموزش جمع‌بندی و حل تمرین فیزیک 1

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 در این دوره تلاش شده تا مباحث اصلی درس فیزیک 1 دانشگاه به طور خلاصه و تمرین محور ارائه شود تا دانشجویانی که به دنبال جمع‌بندی درس برای امتحان پایان ترم هستند به حداکثر آمادگی ممکن برسند. در این دوره درس‌نامه به طور خلاصه ذکر و مرور شده است که دانشجو نیازی به مطالعه مجدد برای امتحان نداشته باشد.  پس از مرور درس‌نامه هر بخش، به حل تمرین مربوط به مبحث پرداخته شده تا تسلط کافی به دانشجو اعطا شود. سؤالات حل شده به دو صورت آموزشی و نمونه امتحانات دانشگاه‌های برتر دسته‌بندی‌شده‌اند و برخی از تمارین مشابه نیز پس از ذکر به دانشجو واگذار شده است.  پس توصیه می‌شود به همراه مشاهده دوره، تمرین‌های داده شده را به‌صورت موازی حل کنید تا به تبحر لازم برای امتحان و دروسی که فیزیک یک پیش‌نیاز آنهاست برسید. مباحث به‌صورت زیر تقسیم شده‌اند: سینماتیک یک‌بعدی  سینماتیک دو و سه‌بعدی  دینامیک و قوانین نیوتن تکانه خطی و برخوردها کار، انرژی و پتانسیل مرکز جرم و تعادل سینماتیک و دینامیک چرخش گرانش
دوره آموزش جمع‌بندی و حل تمرین فیزیک 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد‌حسین حسنی خردمند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جمع‌بندی و حل تمرین فیزیک 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی