اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بیومکانیک ارتوپدی
مسیر آموزشی

آموزش بیومکانیک ارتوپدی

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 در این دوره سعی شده است تمامی مباحث موردنیاز و پرکاربرد در بیومکانیک ارتوپدی به‌خوبی پوشش داده شود. همچنین تمامی سعی مدرس این بوده است تا مباحث در عین تخصصی بودن، به ساده‌ترین زبان ممکن ارائه شود تا دانشجویان دچار ابهام نشده و صرف‌نظر از پیشینهٔ تحصیلی خود، به‌خوبی متوجه تمامی مباحث بشوند.  بیومکانیک ارتوپدی یکی از عناوین درسی است که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود. در دورهٔ آموزش بیومکانیک ارتوپدی با اصول اولیهٔ ارتوپدی، از دید بیومکانیکی، آشنا خواهید شد. همچنین اصول طراحی ابزار ارتوپدی و نحوهٔ تحلیل ابزار ارتوپدی را خواهید آموخت .  استخوان‌ها بخش ساختاری و اسکلت بدن انسان و حیوانات را تشکیل می‌دهند و بدون آن‌ها حرکت ممکن نیست. این اسکلت با وجود استحکام بالا و طراحی بی‌نظیرش، گاه‌به‌گاه دچار صدمات و مشکلاتی می‌شود که نیاز به ترمیم و اصلاح وضعیت استخوانی را به وجود می‌آورد. عادات نادرست در حین انجام امور روزمره، حوادث و نیز تصادفات، مواردی هستند که می‌توانند سلامت استخوان‌ها و مفاصل ما را به خطر بیندازند. همچنین کهولت سن، تغذیه نامناسب و عادات ناسالمی از قبیل مصرف دخانیات، ریسک بروز شکستگی و سایر آسیب‌ها را افزایش می‌دهد.  برای پاسخ به این نیاز، دسته‌ای از درمان‌ها به نام ارتوپدی به وجود آمده‌اند که باتوجه‌به افزایش آمار آسیب‌های استخوانی، به طور مداوم درحال‌توسعه و به‌روزرسانی هستند. بیومکانیک ارتوپدی، دانشی است که به دنبال شناخت مکانیکی استخوان، به‌عنوان یک ساختار بیولوژیکی است تا بتواند با شناخت نیروها و عوامل تأثیرگذار بر ترمیم و بازسازی، ابزارهایی را بسازد که بتوانند پشتیبان خوبی برای ترمیم و یا جایگزینی در این ساختمان پیچیده از استخوان‌ها و عضلات باشند.
دوره آموزش بیومکانیک ارتوپدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط اسرا حصیریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بیومکانیک ارتوپدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی