اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش راهنمای جامع مایا 2024
مسیر آموزشی

آموزش راهنمای جامع مایا 2024

949,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 949,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش راهنمای جامع مایا 2024 با زیرنویس اختصاصی، شما به همراه مدرس به کاوش در اعماق خط تولید (پایپ‌لاین) تولید محتوای سه‌بعدی می‌پردازید و مهارت‌های لازم برای خلق آثار بدیع و چشم‌نواز را فرا می‌گیرید. این دوره، آغازگر مسیری ایده‌آل برای ورود به دنیای حرفه‌ای سه‌بعدی‌سازی خواهد بود. در این دوره به موارد زیر می‌پردازیم: مدل‌سازی یووی (UVs) بافت‌دهی (Texturing) اسکلت‌بندی (Rigging) انیمیشن‌سازی جلوه‌های ویژه (FX) رندرگیری در بخش ابتدایی دوره، به بررسی و کاوش در رابط کاربری نرم‌افزار مایا پرداخته می‌شود. در این راستا، با اصول اولیه اجزاء، اشیاء و ابزارهای پایه‌ای مدل‌سازی آشنا خواهید شد. پس از تسلط بر مبانی مدل‌سازی، به مطالعه عمیق‌تر این فرآیند پرداخته و مهارت‌های لازم برای مدل‌سازی اشیاء، شخصیت‌ها و محیط را فرا می‌گیرید. در ادامه، نحوه بافت‌دهی، نورپردازی، انیمیشن‌سازی، اسکلت‌بندی و رندر تمامی عناصر مدل‌شده به شما آموزش داده می‌شود. این دوره آموزشی برای دانشجویان مبتدی طراحی شده است، لذا هیچ پیش‌نیاز خاصی برای شرکت در آن وجود ندارد. مدرس تمامی مباحث را از پایه آموزش می‌دهد. 
دوره آموزش راهنمای جامع مایا 2024 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Nexttut Education Pvt.Ltd مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 949,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش راهنمای جامع مایا 2024 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی