اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدمه‌ای بر تحلیل خودکار
مسیر آموزشی

آموزش مقدمه‌ای بر تحلیل خودکار

159,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 159,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Kevin Wendt0
  • زمان:4 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

لازم به ذکر است زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام شده‌است.دوره آموزش مقدمه‌ای بر تحلیل خودکار تکنیک‌های پیشرفته تحلیل خودکار را معرفی می‌کند. تحلیل خودکار شامل دو رویکرد است: اول، تولید خودکار تعداد زیادی از تست‌ها برای بررسی تطابق برنامه با الزامات. دوم، روشی برای اثبات این موضوع که نرم‌افزار مطابق با الزامات کار می‌کند و از برخی نقص‌های رایج مانند تقسیم بر صفر، سرریز/کم‌ریز، بن‌بست، مسابقه شرایط، سرریز بافر/آرایه، استثنائات نگرفته و چندین باگ رایج دیگر که می‌توانند منجر به خرابی برنامه یا مشکلات امنیتی شوند، عاری است. دانش‌پذیران با تئوری بنیادی و کاربردهای چنین رویکردهایی آشنا شده و تکنیک‌های مختلف تحلیل خودکار را روی برنامه‌های نمونه به کار خواهند بست.
دوره آموزش مقدمه‌ای بر تحلیل خودکار دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Kevin Wendt مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 159,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمه‌ای بر تحلیل خودکار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی