اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ایجاد انعطاف‌پذیری
مسیر آموزشی

آموزش ایجاد انعطاف‌پذیری

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Tatiana Kolovos0
  • زمان:36 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

احساس می‌کنید در شرایط سخت کم می‌آورید؟ همه ما دوست داریم زیر فشار عملکرد خوبی داشته باشیم، اما بسیاری از ما در زمان استرس یا مشکلات دستپاچه می‌شویم. با تقویت تاب‌آوری، راحت‌تر با چالش‌های جدید روبرو می‌شوید و مهارت ارزشمندی برای ارائه به کارفرمایان به دست می‌آورید. در این دوره، تاتیانا کولوو، استاد دانشکده کسب‌وکار کلی و مربی ارتباطات حرفه‌ای، به شما می‌آموزد که چگونه با بالا بردن «آستانه تاب‌آوری» خود، از موقعیت‌های دشوار عبور کنید. او پنج تکنیک آموزشی برای آمادگی در برابر شرایط سخت و پنج راهبرد برای بازتاب درباره‌ی آن‌ها بعد از وقوع‌شان را شرح می‌دهد. با شرکت در این دوره، جایگاه خود را در مقیاس تاب‌آوری پیدا کنید، مشخص کنید می‌خواهید کجا باشید و استراتژی‌های لازم برای پر کردن این فاصله را بیاموزید.
دوره آموزش ایجاد انعطاف‌پذیری دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 36 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Tatiana Kolovos مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایجاد انعطاف‌پذیری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی