اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حل دستگاه معادلات خطی در محاسبات عددی
مسیر آموزشی

آموزش حل دستگاه معادلات خطی در محاسبات عددی

419,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 419,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:عرفان صابر0
  • زمان:3 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره‌ی آمادگی امتحان دستگاه معادلات خطی ( محاسبات عددی) از سری دوره های آمادگی شب‌های امتحان می‌باشد. رویکرد این دوره بر پایه‌ی حل سوالات امتحانی است. تمام سوالاتی که در طول این دوره حل می‌شود از سوالات امتحانات پایانترم و میانترم دانشگاه های برتر کشور انتخاب شده‌است. هم چنین در انتهای هر فصل یک کوییز برای دانشجویان طرح شده است که سوالات این کوییزها می تواند سوالات امتحان شما باشد( .حتما سوالات کوییز را حل کرده و جواب های خود را برای استاد بفرستید تا تصحیح شود و اشکالات و نقاط ضعف شما مشخص شود). تمام طول این دوره به حل سوالات و نکات امتحانی پرداخته شده‌است و اثبات فرمول‌ها و قضایا را در این دوره نخواهیم داشت. این دوره تمام آنچه را که یک دانشجو برای کسب نمره عالی در درس محاسبات عددی نیاز دارد در بر می گیرد. حتی با دیدن این دوره به راحتی میتوانید تست های کنکور ارشد را حل کنید. کافی است زمان بگذارید و این دوره را با دقت نگاه کرده و سوالات آن را خودتان هم یک بار حل کنید. همچنین می توانید برای تهیه دوره جامع محاسبات عددی ( 8 فصل ) به پروفایل استاد در سایت مکتب خونه مراجعه کنید
دوره آموزش حل دستگاه معادلات خطی در محاسبات عددی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط عرفان صابر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 419,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حل دستگاه معادلات خطی در محاسبات عددی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی