اطلاعات دوره
آموزش تابلوخوانی و روان‌شناسی بازار
مسیر آموزشی

آموزش تابلوخوانی و روان‌شناسی بازار

294,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 294,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:حامد مددی3.5
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

 تابلوخوانی و روان‌شناسی بازار یکی از روش‌های نوین تحلیلی در بورس است که این روزها بیشتر مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است و تاحدودی نواقص تحلیل تکنیکال و بنیادی را رفع کرده است. فعالان و تحلیل‌گران حرفه‌ای در بازار بورس جهت کشف و شناسایی تحرکات مشکوک در این بازار، نیازمند روشی هستند که به کمک آن جریان نقدینگی موجود در بورس را رصد کنند. در این دوره، سعی در انتقال مفاهیم با اهمیتی در خصوص تابلو معاملاتی و رفتارشناسی سهام‌داران داریم.  تابلوخوانی چیست؟ تابلوخوانی عبارت است از توانایی تحلیل تمامی اجزای با اهمیتی که در تابلو معاملاتی هر سهم وجود دارد. در سایت tsetmc.com اطلاعاتی از جزئیات معاملات هر سهم موجود است که شما با مراجعه به این سایت می‌توانید از آن مطلع شوید. هرچه دانش شما در زمینه تابلوخوانی بیشتر باشد، تحلیل دقیق‌تری را نیز از این معاملات ارائه خواهید داد. تحلیل دقیق‌تر به معنای تصمیمی آگاهانه‌تر برای سرمایه‌گذاری است. در نتیجه این‌ها کاهش ریسک سرمایه‌گذاری است.  برای دسترسی به تابلوی هر سهم پس از ورود به سایت tsetmc.com بخش جستجوی آن را انتخاب کنید و در آن فیلد، نام سهم موردنظرتان را وارد کنید. حال تابلو سهم مورد نظرتان قابل‌مشاهده است. در اینجا نیاز به دانش و مهارت دارید تا بتوانید تابلو سهم را به‌درستی تحلیل کنید. تابلوخوانی در بورس ایران منحصراً به شرایط بورس در داخل کشور بستگی دارد و تفاوت‌های بسیاری با بورس‌های جهانی و سایر کشورها دارد. به همین دلیل توصیه می‌گردد آموزش تابلوخوانی در بورس را نزد اساتید باتجربه بازار سپری کنید.  روان‌شناسی بازار چیست؟ روان‌شناسی بازار یک مفهوم کلان است و نباید جدا از تابلوخوانی در نظر گرفته شود. در واقع روان‌شناسی بازار عبارت است از پیش‌بینی واکنش‌های احتمالی به رویدادهای مختلف. در اینجا بررسی می‌کنیم که چه عواملی موجب تغییر عرضه و تقاضای بازار می‌شوند. در این صورت می‌توان گفت که روان‌شناسی بازار ابزاری جلونگر هست و می‌تواند شما را از اتفاقات آینده مطلع سازد. در روان‌شناسی بازار ابتدا عوامل مؤثر بر بازار را بررسی می‌کنیم و سپس عوامل مؤثر بر صنایع و سهم‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند. سطوح مختلف نگرش به بازار : در این دوره به طور مفصل و کاربردی به سه سطح مختلف در رفتارشناسی بازار می‌پردازیم: 1. عوامل سیاسی و اقتصادی تأثیرگذار بر بورس 2. عوامل تأثیرگذار بر صنایع مختلف 3. نقش قراردادها و حواشی در سهام مختلف بیشتر بدانید
دوره آموزش تابلوخوانی و روان‌شناسی بازار دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حامد مددی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 294,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تابلوخوانی و روان‌شناسی بازار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدي

سلام دوره مفيدي بود ممنون

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی