اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار پاورپوینت (Power Point)
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار پاورپوینت (Power Point)

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:امین طالبی0
  • زمان:4 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزار پاورپوینت یک نرم‌افزار فراگیر در خصوص ارائه مطلب بوده که مخاطب می‌تواند مطالب ارائه شده را در ظاهری زیبا و جذاب آماده کرده و در مدرسه، دانشگاه، اداره و … ارائه دهد. مطالبی که ارائه می‌شوند در صورتی که در قالب فایل‌های Power Point قرار داده شوند و از نظر بصری بر روی آن‌ها کار شود تأثیر عمیق‌تری در ذهن مخاطبین شما قرار می‌دهد. رنگ‌ها، افکت‌های متنی، انیمیشن‌ها، تصاویر جذاب و … برای رسیدن به این هدف کمک شایانی انجام می‌دهند.سعی شده با زبان ساده و قابل فهم این نرم افزار به طور کامل و جامع آموزش داده شود و در انتها چندین پروژه کاربردی را انجام داده تا شما را از آموزش دیگری بی‌نیاز کند. دوره آموزش مقدماتی پاورپوینت دوره آموزش مقدماتی پاورپوینت دروازه‌ای به سوی دنیای رنگارنگ ارائه‌های جذاب و تأثیرگذار است. در این دوره، قدم به قدم با نرم‌افزار پاورپوینت آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه اسلایدهایی حرفه‌ای و گیرا بسازید که مخاطبانتان را مجذوب خود کنند. دوره آموزش مقدماتی پاورپوینت برای چه کسانی مناسب است؟ دانش‌آموزان و دانشجویان: اگر در حال تحصیل هستید و می‌خواهید در ارائه‌های درسی و پروژه‌هایتان بدرخشید، این دوره آموزش مقدماتی پاورپوینت برای شما ایده آل است. افراد شاغل: فرقی نمی‌کند که در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، تسلط بر پاورپوینت به شما کمک می‌کند تا در جلسات کاری و ارائه‌هایتان حرفه‌ای‌تر عمل کنید. هر کسی که به دنبال یادگیری یک ابزار کاربردی برای ساخت ارائه‌های جذاب است: پاورپوینت ابزاری قدرتمند و همه‌کاره است که می‌تواند برای افراد با علایق و نیازهای مختلف مفید باشد. با شرکت در دوره آموزش مقدماتی پاورپوینت چه چیزهایی یاد می‌گیرید؟ آشنایی کامل با محیط نرم‌افزار پاورپوینت: از منوی اصلی و نوار ابزارها تا زوایای پنهان و میانبرها، همه چیز را در مورد پاورپوینت خواهید آموخت. نحوه کار با متن در پاورپوینت: نوشتن، ویرایش، قالب‌بندی و چیدمان متن در اسلایدها را به بهترین نحو یاد می‌گیرید. اصول ورود و ویرایش اشیاء مختلف: تصاویر، جداول، نمودارها، اشکال و هر نوع محتوای بصری دیگر را به راحتی به اسلایدهایتان اضافه و ویرایش کنید. اصول طراحی اسلایدها: انتخاب رنگ، فونت، طرح و چیدمان مناسب برای خلق اسلایدهایی جذاب و چشم‌نواز را بیاموزید. نحوه انتقال بین اسلایدها: با استفاده از انیمیشن‌ها و ترنزیشن‌های جذاب، بین اسلایدهایتان جابه‌جایی‌های حرفه‌ای و پویا ایجاد کنید. بررسی نکات و ابزارهای تکمیلی: ترفندها و میانبرهای کاربردی پاورپوینت را یاد بگیرید تا کارتان با این نرم‌افزار سریع‌تر و آسان‌تر شود. انجام پروژه پایانی: با انجام یک پروژه عملی، آموخته‌هایتان را به کار می‌گیرید و مهارت خود را در ساخت ارائه‌های کامل و جذاب به اثبات می‌رسانید. این دوره آموزش مقدماتی پاورپوینت شامل: فایل‌های آموزشی ویدیویی با کیفیت بالا فایل‌های تمرینی و مثال‌های کاربردی پشتیبانی آنلاین برای پاسخگویی به سؤالات شما با گذراندن این دوره آموزش مقدماتی پاورپوینت، می‌توانید: اسلایدهای حرفه‌ای و گیرا برای ارائه‌هایتان بسازید. اطلاعاتتان را به صورت بصری و جذاب به مخاطبانتان منتقل کنید. از پاورپوینت برای ساخت انواع مختلف ارائه‌ها مانند گزارش‌ها، ارائه‌های درسی، ارائه‌های کاری و... استفاده کنید. اعتماد به نفس خود را در ارائه‌ها افزایش دهید و به یک ارائه دهنده موفق تبدیل شوید.
دوره آموزش نرم افزار پاورپوینت (Power Point) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امین طالبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار پاورپوینت (Power Point) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی