اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی پلاگین نویسی در وردپرس
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی پلاگین نویسی در وردپرس

289,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 289,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:زهرا داودی3.9
  • زمان:2 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

وردپرس یک CMS محبوب PHP است و توانسته است سهم زیادی از بازار کار را به خود اختصاص دهد . ایجاد پلاگین هایی که بتواند وظایف مدنظر افراد را در وردپرس انجام دهد بسیار مهم و مورد توجه است . یادگیری برنامه نویسی وردپرس و طراحی قالب و پلاگین وردپرسی جز مواردی هست که باعث میشود موقعیت شغلی مناسبی را در بازار کار امروز به دست آورید. در دوره پلاگین وردپرس ، به صورت گام به گام به مفاهیم اساسی و پایه ای وردپرس و پلاگین نویسی میپردازیم. این دوره شامل ایجاد شورتکد ، ایجاد پنل مدیریت ، درخواستهای API و... می باشد. در این دوره سعی بر آن شده است که به صورت کاملا کاربردی و با مثالهای عملی مفاهیم اموزش داده شوند. در پایان دوره شما میتوانید انواع پلاگینها را ایجاد کنید ، این مهم با استفاده از مفاهیم اموزش داده شده و تمرین شما به دست می آید.
دوره آموزش مقدماتی پلاگین نویسی در وردپرس دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط زهرا داودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 289,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی پلاگین نویسی در وردپرس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی